امام جمعه کاشان گفت: ملت ایران به ویژه حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان و عموم جوانان رسالت بزرگی را در حفاظت انقلاب، راه و مکتب حضرت روح‌الله و پیشگیری از تحریف اصول و آرمان‌های امام راحل برعهده دارند.
کد خبر: ۴۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 06 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: 15 خرداد سالروز قیام ملت انقلابی ایران علیه طاغوت و رژیم شاه در سال 42 روزی فراموش نشدنی در تاریخ است.

وی، با اشاره به سخنرانی کوبنده و روشنگرانه‌ امام راحل علیه رژیم طاغوت به ویژه دولتمردان آمریکایی در عاشورای آن سال بیان کرد: تحت تأثیر قرار دادن این سخنرانی در حوزه هایی چون نجف موج عجیبی را ایجاد کرد همچنین بازتاب وسیعی در ایران و خارج از کشور نیز داشت.

امام جمعه کاشان، اعتراض ملت ایران با شعار "یا مرگ، یا خمینی" را پس از انتشار خبر دستگیری امام راحل مورد تاکید دانست و افزود:  مراجع بزرگ، علما و فضلا نیز اقدام به راهپیمایی کرده و مردم شهرهای قم، تهران، اصفهان و به خصوص ورامین نیز اعتراض خود را نسبت به این اقدام رژیم اعلام کردند.

وی بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای را خط قرمز عنوان کرد و تاکید کرد: ملت ایران هیچ ‌گاه و تحت هیچ شرایطی آن را نمی‌پذیرد.

آیت‌الله نمازی به ذکر برخی از فرازها و سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع زائران مرقد مطهر امام راحل و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال پرداخت و افزود: ملت ایران به ویژه حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان و عموم جوانان رسالت بزرگی را در حفاظت انقلاب، راه و مکتب حضرت روح‌الله و پیشگیری از تحریف اصول و آرمان‌های امام راحل برعهده دارند.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار