امام جمعه موقت تهران:
تابناک: امام جمعه موقت تهران گفت: اینکه کسی می گوید ما منکرات مهمتری از حجاب داریم و نیروها نباید وقت خود را در خصوص حجاب هدر بدهند، حرف اشتباهی زده است. حجاب که فقط چادر سر کردن نیست، بلکه حجاب و بی حجابی بحث سلطه و سلطه گری است. امروز کشور درگیر جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است چگونه در چنین جنگی چنین صحبت هایی مطرح می شود.
کد خبر: ۴۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 05 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در جمع مردم اصفهان، اظهار کرد: اساس دعوت انبیاء دعوت به توحید است. انقلاب پیامبر اسلام (ص) نیز یک انقلاب توحیدی است و انقلابی است که طاغوت ها را در هم شکست و حجاب بین خالق و مخلوق را برداشت و انقلاب کسانی است که پرچم توحید را به اهتزاز درآورده اند و مردم را به آشتی با خدا دعوت می کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب امام خمینی (ره) همان ادامه انقلاب پیامبر (ص) و ائمه بزرگوار است، افزود: انقلاب اسلامی استمرار حرکت انبیاء، انقلاب قرآن، دین و غدیر است؛ انقلابی است که به طاغوت ها، مستکبرین، گردن کلفتان و به تفکرات مادی غرب و شرق نه گفت و پرچم خودش را بالا برد.

صدیقی اضافه کرد: جنگ امروز کشور جنگی سراسری است، جنگ ایمان و کفر، ظلم و ظالم و مردانگی و نامردی است. اساس آنها اساس مبارزه با ارزش های ما است، اساس آنها زدن پرستش خدا و توحیدی است که ما داریم.

وی گفت: امروز جایی برای خلوت کردن و سازش و بگو مگو و خندیدن با دنیای کفر نیست، هرگز ما با آنها سر سازش نداریم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام خمینی (ره) بر اساس اعتقادی که داشت توفیقی نصیبش شد که پرچم غدیر که به زمین افتاده بود را به دست گرفت و بلند کرد، پس در جامعه که این پرچم بلند است باید مسئله اسلام حاکم باشد و آنچه خلاف دین است نباید در هیچ ارگانی دیده شود؛ بانک، مدرسه، دانشگاه دولت و.... نباید هیچ خلاف دینی را در آنها تجربه کنیم که متاسفانه با این موضوع فاصله اساسی داریم.

صدیقی ادامه داد: حرکت امام خمینی (ره) حرکتی دینی بود، چراکه بر اساس این حرکت امام خمینی (ره) طبق آیات و روایات اول حکمی که صادر کرد نفی طاغوت بود و بر این سخنش تکرار داشت. ایشان گفت تا شاه نرود حکومت الهی برپا نمی شود.

ی تاکید کرد: امروز از اوضاع و احوال اداری و اقتصادی کشور راضی نیستیم. از برخوردهایی که در صحنه اجتماع می شود اصلا راضی نیستیم. بد حجابی و لااوبالی گری در جامعه امروز اصلا نباید باشد. خون داده ایم. اصفهان 23 هزار شهید داده است که اینها نباشد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: قبل از انقلاب در تهران چهار هزار مشروب فروشی بود. در تهران شهرکی برای فاحشه ها بود که از آنها مالیات دریافت می شد مالیات شراب فروشی و فاحشه گری به خزانه می رفت و حقوق کارمندان از آنها داده می شد.

صدیقی ادامه داد: موقوفات حضرت رضا (ع) به فرانسه می رفت و مشروب ناب می شد و به ایران باز می گشت، مستشاران آمریکایی حق دست اندازی به ناموس شما را داشتند و چکمه هایشان روی گلوی ارتشیان ما بود، بلوک شرق و غرب مثل لاشخور ایران را می بردند، اما امام خمینی (ره) آمد عزت آورد، دین آورد و دین به دانشگاه ها رفت.

صدیقی در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: در این مذاکرات خطوط قرمزی که حضرت آقا فرموده اند چقدر رعایت شده است؟ آیا پروتکل هایی که به ما تحمیل می کنند با شهدایی که در این راه داده ایم هم خوانی دارد؟ اینکه آنها بیایند هرکجا خواستند هر بازدیدی که خواستند و هر کارگاه و بیتی را که خواستند تفتیش کنند با عزت و سخنان رهبری این کشور همخوانی دارد؟

وی اضافه کرد: کجای این پروتکل ها ولایت است؟ کجایش کشور با عزت است؟ کجای این با اسلام جور در می آید؟ اینها زنگ خطر است. اینها هشدار است امام خمینی (ره) آمد و ما را از اسارت نجات داد. داریم به کجا می رویم؟ می خواهیم خودمان را از داخل تحریم کنیم که تحریم های بیرونی بشکند اینکه ذلتش صد برابر بدتر از تحریم بیرونی است. شما می خواهید تجار خارجی به کشور هجوم بیاورند و وارد کنند و تولید داخل خوابیده باشد؟

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: این کشور ولایت فقیه دارد. مهندسی نظام بر اساس این ولایت فقیه چیده شده است، اما این ولایت یک ضمانت اجرایی دارد و آن هم حضور مردم است چراکه ولایت فقیه تبلور ایمان و مردم است.

صدیقی اظهار کرد: اگر مردم ایران 9 دی را به وجود نمی آوردند، اگر شما مردم اصفهان فتنه اصفهان را در نطفه خفه نمی کردید، حالا کجا بودیم؟ این نشان می دهد که شما راه ولایت و خط ولی را به خوبی می شناسید من به شما اطمینان می دهم که وعده حق نزدیک است.

وی تاکید کرد: امروز ظهور بسیار نزدیک است در آیات و روایات داریم و آیت الله بهجت نیز اعلام کردند که اتفاقات یمن را زیر نظر بگیرید آنچه رخ می دهد از نشانه های ظهور است. ما امروز در طلوعین ظهور قرار داریم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در این زمان که ظهور نزدیک است متحجرین را نباید فراموش کرد آنها خطرشان از دشمنان بیشتر است. اینها با روی اسلام و منتظر می آیند اما اسلامشان دروغ و انتظارشان کذب است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار