تابناک: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تمام عصبانیت دشمنان نظام جمهوری اسلامی بویژه آمریکا و صهیونیستها از بحث هسته ای نیست، بلکه آنها از اسلام اصیل که بدون سرو صدا و غرش، جهان را فتح می کند، در هراسند.
کد خبر: ۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ 11 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله «عبدالنبی نمازی» روز سه شنبه بمناسبت طلیعه سی و هفتمین بهار آزادی در جمع مدیران، کارشناسان و کارکنان این مجتمع تاکید کرد: باور ما این است که براساس یک نظر علمی و اعتقادی آینده جهان به حول و قوه الهی از آن اسلام است و به قول فرمایش حضرت امام راحل، 'آمریکا هیج غلطی نمی کند'.

وی از نهضت حضرت امام خمینی به عنوان نهضتی عظیم و دارای آثار جهانی نام برد و اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تاریخ به انزوا و حاشیه رفته را به جهانیان شناساند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ویژگی های انقلاب اسلامی، نهضت پرشور حضرت امام راحل و گسترش و بسط آن در میان جهان اسلام و مرزهای جهانی پرداخت و افزود: دهه مبارک فجر در تاریخ اسلام بی سابقه و کم نظیر است.

آیت الله نمازی تصریح کرد: امام راحل شخصیتی بودند ناشناخته حتی برای نزدیکان و خواص و در طول تاریخ اسلام شخیصتی به این عظمت نداریم.

عضو خبرگان رهبری همچنین از ولایت مطلقه فقیه به عنوان مرتبه نازله ولایت پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه معصومین (ع) و در نهایت ختم به حضرت مهدی (ع) نام برد و یادآور شد: هم اکنون در دانشگاه های اروپا، ولایت فقیه مورد بحث جدی قرار گرفته است.

در این آیین افزون بر تقدیر از خانواده شهیدان «رحمت الله روحانی یزدلی» و «محمد یوسف پورکاشی» به عنوان شهیدان دوره انقلاب، از چهار نفر از برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن در سازمان انرژی اتمی ایران در مجتمع غنی سازی شهید مصطفی احمدی روشن تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار