تابناک: یک پیشکسوت فوتبال گفت: بازی خوب دو تیم ذوب‌آهن و نفت در فینال نشان داد باید به مربیان ایرانی اعتماد بیشتری داشت چرا که یحیی گل محمدی نیز مربی گمنامی بود، اما با اعتمادی که آذری به این مربی داشت توانست چنین موفقیت‌هایی را به دست آورد.
کد خبر: ۴۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 02 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان، حسین امیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، ضمن تبریک قهرمانی سپاهان و ذوب‌آهن، اظهارکرد: اگر کاری به طور صحیح به جلو برود مطمئنا نتیجه خوبی هم در پی خواهد داشت. زمانی حضور گل محمدی در ذوب‌آهن با مخالفت‌های زیادی همراه بود، اما به مرور گل محمدی توانست برنامه‌هایش را پیاده و به موفقیت نیز دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه اگر ایمان به داشته‌های داخلی خود داشته باشیم نتایج خوبی در پی خواهد داشت، اضافه‌کرد: منصوریان توانست با تیم جوان نفت هم در آسیا و هم در لیگ برتر و جام حذفی موفق عمل کند.

امیدیان با اشاره به فینال جام حذفی، افزود: بازی خوب دو تیم ذوب‌آهن و نفت در فینال نشان داد باید به مربیان ایرانی اعتماد بیشتری داشت  چرا که یحیی گل محمدی نیز مربی گمنامی بود، اما با اعتمادی که آذری به این مربی داشت توانست چنین موفقیت‌هایی را به دست آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار