فولادگر:
تابناک: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرز‌های انتقاد باید از افشا‌گری و رسوا‌گری جدا شود، گفت: منتقدان دولت نباید تحقیر و مسخره شوند و در مقابل هم نباید به سمت تخریب و اهانت پیش بروند.
کد خبر: ۴۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 01 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمیدرضا فولادگر با توجه به شعار‌‌های انتخاباتی مبنی بر اعتدال و سعه صدر رئیس جمهور اظهار کرد: ما از آقای روحانی انتظار داریم سینه فراخی برای انتقاد‌پذیری داشته باشند و طبق توصیه رهبر معظم انقلاب، دولت باید حرف‌های منتقدان را هم گوش کند.

وی با بیان اینکه مرز‌های انتقاد باید از افشا‌گری و رسوا‌گری جدا شود، ادامه داد: منتقدان نباید تحقیر و مسخره شوند و در مقابل هم نباید به سمت تخریب و اهانت پیش بروند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت می‌تواند از خودش دفاع کند، تصریح کرد: دولت در شرایط کنونی دچار مشکلات اجرایی و اقتصادی است که به آن واقفیم، اما هیچ کدام دلیل موجهی که با منتقدین به تندی برخورد شود، نیست و فرمایشات رهبری را تنها نصیحت تلقی کنند.

وی با اشاره به این مطلب که نصیحت یک مسئله دو طرفه است و حتی مردم هم می‌توانند دولت‌مردان را نصیحت کنند، اضافه کرد: صحبت‌های رهبری بالا‌تر از نصیحت است و در جایگاه تبیین و تعریف سیاست‌های کلان نظام است.

فولادگر تاکید کرد: ما هم به لحاظ اعتقادات شرعی و دینی و هم طبق اختیارات قانونی رهبر را در جایگاه ولایت می‌دانیم و صحبت‌های رهبری از نوع رهنمود است و این رهنمود‌ها جایی جنبه حکم و در جایی جنبه توصیه و تبیین موضوع دارد.

وی با تاکید بر اینکه سخنان و مواضع اخیر رئیس جمهور به صورتی است که به دو‌قطبی کردن جامعه کمک می‌کند، افزود: این امر سبب می‌شود که ناخواسته دولت، منتقدان و حتی دولت و رهبری را در مقابل هم قرار بدهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار