تابناک: رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال تحصیلی جاری طرح دادرس در 611 مدرسه در سطح استان اصفهان اجرا شود.
کد خبر: ۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹ 10 February 2015

به گزارش تابناک، سعید باقری در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اینکه طرح دادرس از سال 1391 در مدارس شهر اصفهان اجرا شده است، اظهار کرد: در سال 1391 این طرح تنها در سطح نواحی 6‌گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در این سال حدود 81 مدرسه در نواحی 6‌گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: این طرح با آموزش 169 مدیر و مربی و تشکیل 81 تیم 14 نفره از دانش‌آموزان در این مدارس اجرا شده است.

رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته طرح دادرس در 611 مدرسه در سطح استان اجرا شده است و یک‌هزار و 234 نفر مدیر و مربی زیر پوشش آموزش‌های این طرح قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین در سال گذشته 15هزار و 769 نفر دانش‌آموز در این مدارس در این طرح شرکت کرده‌اند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال تحصیلی جاری طرح دادرس در 611مدرسه در سطح استان اصفهان اجرا شود.

باقری با بیان اینکه درصدد هستیم که در هر مدرسه نسبت به ایجاد و راه‌اندازی کانون‌های دانش‌آموزی اجرای طرح دادرس اقدام کنیم، تاکید کرد: در حال حاضر نخستین کانون دانش‌آموزی اجرای طرح دادرس در مدرسه امین فرزانگان در اصفهان تشکیل شده است.

وی به اهداف اجرای طرح دادرس در مدارس اشاره کرد و افزود: افزایش سطح ایمنی، کاهش خطر‌پذیری در مقابل پیامد‌های ناشی از وقوع حوادث در مدارس، آمادگی مقابله با حوادث، بهره‌مندی هوشمند از ظرفیت‌های موجود و توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود‌امدادی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931121000572#sthash.axTZRCiE.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار