تابناک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 60 هزار نفر از مردم این استان در طرح ملی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کردند.
کد خبر: ۴۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 29 May 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت السلام و المسلمین رضا صادقی پنجشنبه شب در محفل انس با قرآن و تجلیل از مربیان طرح حفظ قرآن کریم با اشاره به ملی بودن این طرح افزود: این طرح از سه سال گذشته در استان اصفهان اجرا شده و تاکنون 60 هزار نفر در آن شرکت کرده اند.
 
وی افزود: امسال نیز 25 هزار نفر به مجموع افراد شرکت کننده در این طرح اضافه می شوند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 600 مربی در اجرای این طرح با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همکاری دارند.
 
وی ادامه داد: بهره گیری از قرآن کریم سبب سعادت انسان می شود و کسانی که حامل قرآن، حافظ قرآن و عامل به دستور این کتب آسمانی باشند در پناه خدا حفظ می شوند.
 
مسوول موسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام(س) نمایندگی استان اصفهان نیز در این آیین با تاکید بر ترویج بیش از پیش مفاهیم قرآنی در جامعه گفت: قرآن بهترین برنامه های زندگی را برای انسان ارائه می دهد و باید بیش از بیش از دریای بیکران این کتاب الهی بهره مند شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری با اشاره به توجه ویژه بینانگذار جمهوری اسلامی ایران به قرآن کریم، افزود: حضرت امام (ره) نگاه ویژه ای به قرآن داشت و عظمت این کتاب را با توجه عظمت گوینده، حامل، نویسنده، حافظ، شرافت زمان نزول مفسر و مبین آن تشریح کرده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار