تابناک: به دلیل شفاف سازی عملکرد مدرسه با والدین دانش آموزان، دبستانی که در حوالی عاشق آباد و در یکی از مناطق محروم اصفهان توانست حائز رتبه برتر کشور شود.
کد خبر: ۴۰۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 09 April 2017
به گزارش تابناک اصفهان، راشین اوسیوند که چند سالی است مدیریت دبستان را برعهده دارد و به خاطر همکاری نزدیکی که با اولیای مدرسه داشته و کمک والدین توانسته است امروز دبستانی را در سطح کشور معرفی کند که مهر برتری ازآن خورده است.
 
اقدامی که خانم اوسیوند در جهت برتر شدن یک دبستان در عین کمبود بودجه و با حمایت مالی والدینی که در منطقه محروم به سر می‌برد نشان می دهد که اگر یک مدیری و یک مدرسه ای نتوانسته است تاکنون موفق عمل کند به دلیل آن است که در وهله اول نتوانسته اعتماد والدین را جلب کند و دوم اینکه شفاف سازی برای کادر خود و  اولیای دانش آموزان صورت نداده است.
 
به طور قطع مردم در حوزه ای کمک خواهند کرد که بدانند با پول آنها چه اقدامی در جهت کمک به حال خانواده آنها صورت می گیرد.
 
اقدامی که یک مدیر جوان توانست به اعلام شفاف ذخایر مالی مدرسه چه به کادر خود و چه اولیای مدرسه و اقداماتی که با پول اولیا برای مدرسه فرزندانشان صورت داده است باعث شد که بدون اینکه آموزش و پرورش ریالی در جهت برتر شدن مدرسه صورت دهد، با اقدامات خانم مدیر این دبستان موفق را به کشور معرفی کند.
 
اوسیوند در این ارتباط می‌گوید: سه سال گذشته طرحی بنام طرح تعالی مدیریت مدرسه بر اساس سند تحولی بنیادی رسیدن به حیات طیبه در آموزش و پرورش مدارس به اجرا درآمد که در این طرح ده آیتم مشخص شده بود تا با طی کردن آن به پایه یک مدرسه موفق برسیم.
 
وی بیان داشت: به عنوان مثال دوره های آموزشی برای معلمان، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان و ارتباط نزدیک با آنها از جمله این آیتم ها بود.
 
اوسیوند با بیان اینکه حتی در حوزه انجمن اولیا و مربیان در سه سال متوالی جزو برترین کشور قرار گرفتیم، اضافه کرد: به دلیل تعامل نزدیک با والدین هزینه ۳۰ میلیون تومانی عمل قلب یکی از دانش آموزان را با حمایت خیران توانستیم انجام دهیم به طوری که فقط خانواده دانش اموز ۵ میلیون تومان پرداخت کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار