همایش نقش صنعت و نگره های نوین آموزش در مهندس حرفه ای برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۰ 26 May 2010

در کشورهای صنعتی پیشرفته، جامعه بایستی به کیفیت محصولات تولیدی و همچنین دانش و تخصص کسانی که در تهیه محصولات نقش داشته اند، حداقل اطمینان را داشته باشند و مهندسان با امضاء مدارک فنی و یا ارائه مستندات مطالعات مربوطه، این اطمینان را به جامعه عرضه کنند. این مستندات به خصوص در مواردی که خدمات به طور فردی به جامعه ارائه می شود، بارزتر است.

در این زمینه اولین همایش "نقش صنعت و نگره های نوین آموزش در مهندسی حرفه ای " به همت و داوری جناب آقای جعفر جعفری مورخ 5/3/1389 در محل هتل صفوی اصفهان برگزار شد.

این همایش با حضور و سخنرانی جناب آقای جعفر جعفری بنیان گذار همایش، آقای مهندس رضا مهدوی کارآفرین برتر استان، آقای دکتر علی محمدی دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن برگزار شد.

در ابتدای برنامه آقای جعفری با تاکید بر تاثیر به سزای اصول آموزش نوین در مهندسی حرفه ای و معرفی شرکت کنندگان و آثار برگزیده همایش را معرفی کرده و در ادامه سایر سخنرانان با توجه به حیطه فعالیت و تجربیات شخصی به بررسی این موضوع پرداختند.

از بین شرکت کنندگان آثاری که در قالب مقاله و طرح کسب و کار ارائه شده بودند مورد بررسی قرار گرفته و با پیشنهاد جناب آقای جعفری طرح های منتخب برای پیاده سازی و مرحله ورود به اجرا قرار گرفتند.

شرکت کنندگان منتخب به ترتیب انتخاب ، به شرح زیر میباشد:

ردیف

نام و نام خانوادگی

نوع طرح

1

رضا باقر زاده

مقاله

2

ژیلا قاسمی

مقاله

3

علیرضا راد

طرح کسب و کار

4

محمد احمدی

مقاله



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار