سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد: بزودی مراکز مشاوره وقف در کلیه ادارات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تشکیل می¬شوند.
کد خبر: ۳۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 25 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه در راستای رفع نیازها و معضلات اجتماعی در نظر دارد تا مراکزی را جهت مشاوره به واقفین نیک اندیش در کلیه ادارات تابعه خود دایر نماید.

وی ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه یکی از رسالت­های اصلی خود را در برطرف کردن مسائل و نیازهای روزمره جامعه می­داند و به همین دلیل قصد دارد تا تنوع بخشیدن بیش از بیش به نیات وقف این امر خداپسندانه را بیش از گذشته گسترش داده و این چشمه جاویدان را براساس نیاز روز جامعه منطبق کند.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: جامعه امروز ما با مسائل گوناگون اجتماعی دست به گریبان می­باشد و اداره اوقاف و امور خیریه اولویت­هایی را نیز همچون کمک به درمان بیماران صعب العلاج، کمک به افراد بی­ضاعت و نیازمند، درمان و پیشگیری از اعتیاد، کمک به ازدواج جوانان، فعالیت­های قرآنی و... را جهت وقف در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری افزود: همچنین اداره اوقاف و امور خیریه با راه اندازی این مراکز سعی دارد تا واقف نیک اندیش را با این نیات آشنا کند تا در صورت تمایل با ورود به این حوزه­ها وقف خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: از دیگر وظایف این مراکز مشاوره تسهیل در روند امور اجرایی وقف و انجام دادن مراحل اداری در اسرع وقت می­باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار