نهم خرداد صورت می‌گیرد
تابناک: جشنواره بزرگ روز جوان شنبه 9 خرداد در کانون بسیج جوانان ناحیه فریدن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان جشنواره بزرگ روز جوان در کانون بسیج جوانان ناحیه فریدن برگزار می‌شود.

سیده مریم عبدالهی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه این جشنواره برای دومین سال متوالی در حال اجراست، اظهار کرد: این جشنواره با اجرای مجری نام‌‌آشنای صدا و سیما سید علی ضیاء همچنین خوانندگی میلاد هارونی برگزار می‌شود.

وی به آیتم‌های اجرا در این جشنواره اشاره کرد و افزود: از جمله برنامه‌هایی که در این جشنواره اجرا می‌شود می‌توان به تقدیر جوانان نخبه در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.

دبیر جشنواره بزرگ جوان فریدن یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را جذب حمایت مالی برای جوانان نیازمند شهرستان جهت تامین هزینه‌های تحصیل، ازدواج و جهیزیه آنان دانست.

عبداللهی با اشاره به اهداف برگزاری چنین جشنواره‌هایی در منطقه، خاطرنشان کرد: جذب کمک برای آزادسازی زندانیان جوان که دارای جرایم غیر عمد هستند از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی ضمن تاکید بر نیاز جوانان جهت حمایت بیشتر، اضافه کرد: با توجه به حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی همچنین برخی خیرین منطقه، تلاش بر این است تا بتوان به اهداف نا‌م برده دست پیدا کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار