با وجود گذشت چهار روز از سفر حسن روحانی و هیات همراه به اصفهان هنوز که هنوز است حاشیه ها و اظهار نظرها پیرامون این سفر و پیامدها و دستاوردهای آن ادامه دارد. استاندار در روز گذشته با برگزاری نشست خبری به تشریح جزئیات این سفر پرداخت ولی نکته قابل توجه اظهار نظر متفاوت وی با رییس ستاد استقبال مردمی رییس جمهور بود.
کد خبر: ۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ 09 February 2015

به گزارش تابناک، رسول زرگرپور استاندار اصفهان یکشنبه 12 بهمن سه روز قبل از سفر روحانی اقدام به برگزاری نشست خبری نمود و جزئیات سفر کاروان تدبیر و امید در شهر گنبدهای فیروزه ای اعلام کرد.

استاندار اصفهان از چهار هدف عمده در این سفر خبر داد كه عبارت بود از اداي احترام به شهدا و ديدار با خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، ديدار با اقشار گوناگون مردم استان، بررسي مشكلات و معضلات استان و افتتاح تعدادي از پروژه‌هاي استان كه توسط هيأت همراه صورت خواهد گرفت.

در این میان روز سه شنبه 14 بهمن حسین نجار مسئول ستاد استقبال مردمی رئیس جمهور از حضور ۸۰ سرمایه‌گذار کلان به همراه روحانی و هیئت دولت در اصفهان خبر داد و افزود: این اقدام می‌تواند روح امید را در فعالان اقتصادی استان بدمد و آنها را به آینده امیدوار سازد.

سفر حسن روحانی به همراه جمعی از هیات دولت به اصفهان برگزار و اظهار نظرهای مختلفی پیرامون آن صورت گرفت، در این میان نشست خبری استاندار بعد از این سفر نکات قابل توجهی از عدم هماهنگی یا تقابل استاندار و رییس ستاد استقبال مردمی در جریان این سفر دو روزه حکایت می کرد.

رسول زرگرپور با اظهار بی اطلاعی از حضور 80 سرمایه‌گذار به همراه رییس جمهور در اصفهان که نجار مسئول ستاد استقبال مردمی رئیس جمهور اعلام کرده بود، گفت: از ورود 80 سرمایه گذار خبری ندارم و این موضوع را از همان مسئول مربوطه پیگیری کنید.

حال جای سئوال باقی خواهد ماند که آیا استاندار به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان امکان دارد از جزئیات سفر رییس جمهور بی اطلاع باشد و یا نشست هایی بدون اطلاع و حضور وی برگزار شود و یا اینکه این اظهار نظرهای ضد و نقیض ریشه در مسائل دیگر دارد؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ايليا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
والله اعلم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار