تابناک: فرماندار شهرضا گفت: پروژه‌های عمرانی دهه فجر امسال مجموعا با تعلق اعتباری بالغ بر 62 و 2 دهم میلیارد تومان در دو بخش دولتی و خصوصی در شهرستان به اتمام رسید که از این مجموع مبلغ 12 میلیارد منحصرا متعلق به بخش دولتی است.
کد خبر: ۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ 08 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید رضا عقدایی در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان شهرضا با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: فعالیت ستاد دهه فجر شهرستان در سال 93 چشمگیرتر از سال‌های قبل بوده است.

وی گذشت و فداکاری مثال زدنی مردم در ایام پیروزی انقلاب اسلامی را از ارکان اصلی پیروزی مردم دانست و افزود: این مسئله یکی از جنبه‌های متعالی انقلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرضا با اشاره به سفر هیئت دولت به استان اصفهان نتایج این سفر را بسیار خوب و امید بخش ارزیابی و اظهار کرد: با مصوبه دولت در سال‌های 93 و 94 مبلغ 40 میلیارد تومان به بخش صنایع دستی استان اختصاص خواهد یافت که این اقدام زمینه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این حوزه را فراهم خواهد کرد.

عقدایی با تاکید بر لزوم احداث شهرک صنایع دستی این شهرستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های قابل ملاحظه شهرضا در حوزه صنایع دستی، احداث این شهرک بسیار ضروری است زیرا علاوه بر آنکه سبب رونق این صنعت در شهرستان خواهد شد زمینه اشتغال شمار زیادی را فراهم خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم انعکاس خبری راهپیمایی 22 بهمن ماه تصریح کرد: این راهپیمایی نقش تعیین کننده‌ای در روند مذاکرات هسته‌ای و حمایت از تیم مذاکره کننده کشور دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار