رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:
تابناک: رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در حال حاضر با کاهش چشمگیر تلفات انسانی ناشی از تصادفات در استان مواجه شده‌ایم و امیدواریم که تلفات انسانی ناشی از تصادفات به حداقل برسد.
کد خبر: ۳۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 10 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ حسین غلامی پیش از ظهر امروز در برنامه آموزش و پرورش به مناسبت هفته جهانی ایمنی راه‌ها اظهار کرد: دانش‌آموزان بهترین افراد برای ارائه تذکر به خانواده‌ها در راستای ایمنی و مباحث ترافیکی هستند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها به تذکرات فرزندان خود توجه می‌کنند، اضافه کرد: آگاهی‌های لازم در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و مباحث ایمنی باید به دانش‌آموزان و به ویژه کودکان ارائه شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر با کاهش چشمگیر تلفات انسانی ناشی از تصادفات در استان مواجه شده‌ایم و امیدواریم که تلفات انسانی ناشی از تصادفات به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات در استان از 28 هزار کشته در سال به 18 هزار کشته در سال کاهش پیدا کرده است، ادامه داد: در حال حاضر آمار‌ها حاکی از این است که هشت درصد از سوانح راهنمایی و رانندگی مربوط به کودکان است.

غلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر 300 هزار همیار پلیس در استان اصفهان فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: پنج درصد کاهش تصادفات در هر سال به دلیل فعالیت همیاران پلیس است و همیاران پلیس ظرفیت مهمی در راستای توسعه مباحث ایمنی و ترافیکی هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار