محرم نويدكيا براي مشورت با پزشك خود در آلمان پیرامون عمل جراحی روز 8 بهمن به اين كشور سفر مي‌كند.
کد خبر: ۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷ 19 January 2015

به گزارش تابناک، رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، اظهاركرد: محرم نويدكيا از ستون‌هاي سپاهان است و سلامتي اين بازيكن براي باشگاه از هر چيز ديگري مهمتر است. نويدكيا روز 8 بهمن به احتمال قوي براي مشورت با پزشك خود در آلمان به اين كشور سفر مي‌كند تا معلوم شود دكتر به او اجازه بازي براي سپاهان را خواهد داد يا خير. به هر حال نويدكيا در صورت بازي كردن كمك بزرگي براي سپاهان است.

وي افزود: از روز جمعه به اردو آمده‌ايم و اردوي خوبي را در تهران در حال برگزاري داريم و به طور مرتب تمرينات خوبي را انجام مي‌دهيم. روز شنبه با تيم پيكان يك بازي دوستانه انجام داديم كه 4 بر 3 مغلوب شديم و قرار است فردا (سه شنبه) نيز با تيم نيروي زميني يك بازي تداركاتي انجام دهيم و بلافاصله همان روز به اصفهان برگرديم.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان، تصريح‌كرد: بايد شرايط بدني بازيكنان را ارتقا دهيم تا براي شروع نيم فصل دوم آماده شوند. بدنسازي برنامه‌ريزي شده‌اي را در مرحله اجرا داريم تا فرم بدني بازيكنان حفظ شود. اميدوارم سپاهان موفق تر از نيم فصل اول ظاهر شود. برگزاري هر اردويي مي‌تواند براي آماده سازي تيم موثر باشد كه خوشبختانه براي سپاهان چنين است.

تيم فوتبال سپاهان هم اكنون با تيم صدرنشين نفت تهران در ليگ برتر هم امتياز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار