مدیر کمیته امداد دهاقان:
تابناک: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دهاقان گفت: پروژه‌های توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد دهاقان در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶ 07 February 2015

به گزارش تابناک، محمود دوائی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برنامه‌های این کمیته در راستای توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش خود اظهار داشت: این کمیته طرح‌های مختلف توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای مددجویان خود را دنبال می‌کند و در این راستا برنامه‌های مختلفی در دستور کار دارد.

وی افزود: افتتاح طرح پرورش زالو در دهاقان با دریافت وام قرض الحسنه اشتغال به جوانان جویای کار صورت گرفت زیرا پرورش زالو از موارد بسیار نادر و کمیاب در کشور بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دهاقان با اشاره به دریافت واو و تسهیلات بانکی کارآفرینی توسط کمیته امداد بیان کرد: کمیته امداد با ورود به دهه مبارک فجر، اقدام به افتتاح 15طرح‌های برتر اشتغال می‌کند.

وی هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) را، ایجاد اشتغال در زمینه‌های مختلف برای افراد جویای کار با دریافت وام‌های قرض‌الحسنه کارآفرینی دانست و گفت: با توجه به نادر و کمیاب بودن زالو در کشور، مددجویان کمیته امداد امام دهاقان، با دریافت وام‌های قرض‌الحسنه کارآفرینی، موفق به پرورش زالو و بلدرچین شده‌اند.

دوائی خاطرنشان کرد: این تسهیلات به صورت مستمر توسط ناظران و بازرسان واحد اشتغال کمیته امداد مورد کنترل و نظارت قرار می‌گیرد تا در راستای امر اشتغال صرف شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار