فرمانده انتظامي شهرستان خميني‌شهر استان اصفهان گفت: تلاش ها براي دستگيري دو سارق مسلحي كه صبح روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، بانكي در شهرستان خميني‌شهر را سرقت كردند، ادامه دارد و كارآگاهان به سرنخ‌هايي در اين زمينه دست پيدا كردند.
کد خبر: ۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ 07 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ خسرو احمدي اظهار كرد: ساعت ۸ و ۳۵ دقيقه روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، دو موتورسوار كه يكي از آنها مجهز به سلاح كلت كمري و ديگري حامل سلاح سرد بود، به بانك ملت در سه راهي خميني‌شهر وارد شدند و با تهديد كارمندان بانك، نسبت به سرقت مبلغ ۷ ميليون و ۹۵۰ هزار تومان وجه نقد از باجه بانك اقدام كردند.
وي افزود: متاسفانه در اين حادثه، بر اثر تيراندازي سارقان، يك نفر از كارمندان بانك و يك نفر از مشتريان مجروح و فرد ديگري از مشتريان بانك به قتل رسيد و متهمان پس از سرقت يك دستگاه خودروي وانت پيكان از محل متواري شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان خميني‌شهر استان اصفهان تصريح كرد: ماموران پليس ۱۱۰ بلافاصله پس از اطلاع از اين سرقت در محل حاضر شدند و پس از بررسي اوضاع به تعقيب متهمان پرداختند.
سرهنگ احمدي خاطرنشان كرد: هم اكنون پرونده اين سرقت در پليس آگاهي استان اصفهان با جديت، سرعت و دقت خاصي تحت پيگيري است و تلاش‌هاي كارآگاهان پليس استان براي دستگيري سارقان با ظرافت ادامه دارد و سرنخ‌هاي خوبي نيز در اين زمينه به دست آمده و در روزهاي آينده خبرهاي خوبي به اطلاع مردم خواهد رسيد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
بنا بر نظریان مدیریتی اثبات شده ، مدیریت از بالا به پایین آموزش پذیر است...
بی کفایتی و گدا صفتی برخی مسئولین به دزدان هم سرایت کرده است...
دو نفر کشته و تحمیل هزینه جرم دو قتل برای هفت هشت میلیون تومان ؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار