تابناک: ششمین جشنواره استانی حرکت روز گذشته با تقدیر از نفرات برگزیده و انجمن‌های علمی فعال به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 08 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی زمانی، رییس دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در این مراسم که در دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان برگزار شد، با اشاره به نام جشنواره استانی حرکت، اظهار کرد: حرکت در هر سطحی وجود داشته باشد موانعی بر سر راهش قرار خواهد گرفت و نشانه حرکت و تعالی این است که همیشه موانعی بر سر راه رسیدن به اهداف به وجود می‌آید، اما این موانع نباید موجب ناامیدی شود.

وی افزود: نمونه تعالی علمی، حرکت انجمن‌های علمی است که در رشته‌های مختلف با همت و تلاش به پیشرفت دست می‌یابند.

همچنین در این مراسم هادیان، داور جشنواره استانی حرکت، گفت: ششمین جشنواره استانی حرکت با تأکید بر ارتباط بین انجمن‌های علمی دانشجویی در 22 فروردین سال جاری آغاز به فعالیت کرد.

وی در خصوص اهداف برگزاری جشنواره استانی حرکت، اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره استانی حرکت نمایه‌سازی آثار و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی، مدیریت دانش و منابع اطلاعاتی تولیدشده در این تشکل‌ها و همچنین شناسایی، معرفی و تقدیر از انجمن‌های علمی دانشجویی در عرصه‌های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، فناوری،اختراع، کارآفرینی و نشریات علمی پژوهشی است.

وی با بیان اینکه داوری آثار مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش جشنواره حرکت بود، افزود: فرایند داوری آثار علمی دانشجویان در راستای تحقق اهداف تدوین شده جشنواره و دستیابی به این اهداف است و فرایند داوری هم در تعیین معیارهای دانایی به وسیله شورای علمی سیاست‌گذاری و هم در هنگام داوری و انتخاب آثار برگزیده اهمیت دارد.

هادیان با اشاره به اینکه هیئت داوران ششمین جشنواره استانی حرکت، داوری 160 اثر را به عهده داشتند، افزود: داوری آثار انجمن‌های علمی دانشجویی در سه مرحله و طبق آیین‌نامه داوری جشنواره حرکت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در جشنواره استانی حرکت افزایش سطح کیفی و کمی آثار را مشاهده کردیم، افزود: علی‌رغم افزایش کیفی و افزایش تعداد آثار، نحوه مستند نویسی و گزارش نویسی در برخی مراکز علمی استان اصفهان هنوز با سطح علمی فاصله دارد و همچنین تألیف و ترجمه کتاب، پژوهش، نوآوری و اختراعات تلاش بیشتری می‌طلبد.

به گزارش ایسنا؛ در پایان جشنواره استانی حرکت از انجمن‌های علمی دانشجویی و نفرات برگزیده تقدیر به عمل آمد و جوایزی به آن‌ها اهدا شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار