تابناک: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه قوام و نشاط جامعه است.
کد خبر: ۳۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 08 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمدرضا باهنر شامگاه پنجشنبه در جمع اعضای شورای اصولگرایان کاشان، تصریح کرد: جریانات سیاسی با کار و تلاش، تفکرات شان را در جامعه ترویج دهند، تا بتوانند میوه زحماتشان را در زمان مقتضی برداشت کنند.

باهنر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دو انتخابات بسیار مهم هستند و هیچکدام نباید تحت الشعاع دیگری قرار بگیرد و یا یکی از آنها مورد غفلت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی برای مجلس خبرگان خواب های آشفته ای دیده اند اما مردم شریف، ولایی و با بصیرت ایران انشاء الله نمی گذراند، خوابهای آنان تعبیر شود.

وی گفت: ما برای انتخابات مجلس خبرگان به دو مرجع روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که سابقه ای روشن، طولانی و قدرتمند دارند رجوع و برای این جامعتین کار می کنیم.

وی در مورد انتخابات مجلس دهم نیز با تاکید بر اینکه باید باور کنیم که رقیب مشترکی داریم، گفت: برخی رقابتهایی که اصولگرایان با هم در بحث اصلاح طلبان داشته اند، باید کمرنگ شود، چون دلخوری برای برخی بوجود آورده است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه باید تلاش کنیم که انتخابات با همدلی، طراوت و مسابقه در خیرات برگزار شود، افزود: انتخابات مجلس دهم با دو انتخابات گذشته مجلس متفاوت است.

وی یادآور شد: در انتخابات مجلس هشتم و نهم اصلاح طلبان حضور نداشتند و اگر بودند کمرنگ و بی رمق بودند.

باهنر تصریح کرد: ما از ورود اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم استقبال می کنیم، نمی گوییم رقیب نداشته باشیم اما نظام در رقابت شرایطی مانند قانون اساسی و قوانین حاکم بر انتخابات را تعیین کرده که همه جریانهای سیاسی باید آن را رعایت کنند.

وی گفت: جامعه اصولگرایان در باره انتخابات مجلس دهم به این نتیجه رسیده که این انتخابات برای این جامعه هم تهدید و هم فرصت است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین یادآور شد: فرصت انتخابات مجلس هم همین است که به علت این تهدید، اصولگرایان احساس نیاز و ضرورت بیشتری برای ایجاد وحدت، همدلی و اتحاد بین خودشان دارند.

محمدرضا باهنر همچنین در حاشیه این نشست با آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار