تابناک: برخی با انتشار اعلامیه‌های مجعول در سطح شهر تصمیم به برگزاری یک همایش بدون مجوز در مسجد سیداصفهان را داشتند.
کد خبر: ۳۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 05 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در روزهای اخیر در فضای مجازی تبلیغاتی مبنی بر برگزاری همایشی برای تحلیل مذاکرات هسته ای کشورمان منتشر شد و حتی پوسترهایی نیز با عنوان "همایش فتنه 25 لوزان" نیز چاپ و در سطح شهر پخش شد.

همایشی که خبر از تجزیه و تحلیل مذاکرات هسته ای را در اصفهان و با همکاری چندین تشکل از جمله بسیج اصناف استان اصفهان را در مسجد سید می داد.

بعد از انتشار این خبر، بسیج اصناف استان اصفهان حمایت خود از برگزاری چنین نشستی را تکذیب کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان اصفهان در این رابطه در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد: نشست های سیاسی با موضوع تجزیه و تحلیل مذاکرات هسته ای لوزان هیچ ارتباطی با این سازمان ندارد.

حمیدرضا امانی گفت: در روزهای اخیر پوسترها و برگه های تبلیغاتی با موضوع برگزاری سلسله نشست هایی درباره مذاکرات هسته ای لوزان سوئیس در اصفهان منتشر و پخش شده است.

وی ادامه داد: در این پوسترها بدون هماهنگی و اخذ مجوز از بسیج اصناف استان اصفهان از عنوان و نشان این سازمان استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه این کار به اشتباه صورت گرفته است تصریح کرد: ما در جریان چگونگی اجرای این نشست ها نیز قرار نداریم.


شنیده ها حاکی از این است، تشکل هایی اقدام به نشر تبلیغات در خصوص این همایش نموده اند که جزو تشکل های قانونی کشور نبوده اند و خودسرانه اقدام به تبلیغ برای این برنامه و در نهایت در صدد برگزاری آن بودند.

در همین زمینه فرماندار اصفهان نیز برگزاری چنین همایشی در اصفهان را ملغی دانست و گفت: شرط برگزاری همایش‌ها در سطح شهر اخذ مجوزهای قانونی از فرمانداری است.

وی گفت: بسیج اصناف  اصفهان هرگونه همکاری با این نشست را تکذیب کرده‌اند، بقیه تشکل‌هایی هم که به عنوان برگزار کننده معرفی شده‌اند دارای شناسنامه نمی‌باشند.

وی در عین حال مورد عنوان "قرارگاه بصیرت افزایی هسته‌ای" گفت: تاکنون کسی خود را متولی این عنوان معرفی نکرده و این درحالی است که مجموعه برگزار کننده یک برنامه سیاسی باید شناخته شده و شناسنامه‌دار باشد.

فرماندار اصفهان با تاکید بر این‌که نشست "فتنه 25 لوزان" در اصفهان برگزار نمی‌شود، گفت: با متخلفان امر به شدت برخورد قانونی خواهد شد. برخی با انتشار اعلامیه‌های مجعول در سطح شهر تصمیم به برگزاری یک همایش بدون مجوز در مسجد سیداصفهان را داشتند در حالی که کسی خود را به عنوان متولی برنامه نمی‌داند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موسی حقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
بنام خدا
سایت محترم تابناک باتوجه به درج خبری دائربرشرکت اینجانب درهمایشی باعنوان (فتنه 25لوزان)درشهر اصفهان درآن سایت محترم احترامابه اطلاع می رساندهمایشی که اینجانب برای سخنرانی درآن دعوت شدم مروری بررفتارکشورهای غربی درجلوگیری ازپیشرفت ایران دردوسده اخیر باتاکیدبررشددرون زاواقتصادمقاومتی بودودرجریان عنوان فتنه25 لوزان نبودم واین عنوان رامناسب چنین بحث هایی نمی دانم .اساسا حوزه مطالعاتی بنده تاریخ معاصربوده ودرحوزه های حقوق بین الملل ودیپلماسی حرف ویژه ای جهت ارائه دراین همایش ندارم.اینجانب ضمن احترام به دیدگاه های موافقان ومخالفان مذاکرات هسته ای اعتقاددارم ضمن رعایت مصالح نظام گفتگوها ی علمی درفضایی منطقی وبه دورازهیجانات سیاسی وجناحی می تواندبه تنویرافکارعمومی منجرشود.بی اعتنایی به دغدغه های موجودونقدهیجانی ازسوی دیگرقطعامخل نقدوگفتگوی علمی خواهدشد.اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای هیئت مذاکره کننده درتامین منافع ملی ودستاوردهای گرانسنگ نظام درزمینه های علمی بویژه صنعت هسته ای معتقدم طرف های غربی دردوسده اخیرازهیچ تلاشی برای ممانعت ازپیشرفت ایران فروگذارنکرده ودرآینده نیزازاین رویه دست برنخواهندداشت.به همین جهت دغدغه مدیران اجرایی کشورپس ازامضای توافقنامه باید بیشتراززمان مذاکره باشد.هدف غرب نابودی همه دستاوردهای علمی وفنی نظام اسلامی است.لذامرورتجربه دویست ساله زورگویی های کشورهای استکباری می تواندمارادردستیابی به آرمان های امام راحل(ره)شهدای انقلاب وعمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله الشریف)یاری نماید.تامل دراین فرمایش ایشان که راه حل مشکلات رادرلوزان وژنوونیویورک نبایدجستجوکردمی بایست سرلوحه اقدامات سیاست گذاران،برنامه ریزان ومدیران اجرایی کشورباشدتاعبورعزتمندانه ازموانع وفتح خیبرصهیونیسم بین الملل وزرسالاران جهانی تحقق یابد.درپایان ازآن سایت محترم تقاضادارم باانتشاراین متن اطلاع رسانی مناسبی دراین زمینه صورت بگیرد.باتشکرموسی حقانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار