رئیس سابق هیئت اسکیت استان اصفهان:
تابناک: رئیس سابق هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی امکان فعالیت در هیئت را نداشتم و به این دلیل از مسئولیت خودم استعفا کردم.
کد خبر: ۳۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 05 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا ذوالقدر شجاعی اظهار کرد: همسرم دچار بیماری سختی شده و امکانش نبود که بتوانم همزمان در هیئت فعالیت کنم و به خانواده نیز رسیدگی داشته باشم.

وی با اشاره به استعفایش از مسئولیت ریاست هیئت یادآور شد: به دلیل مشکلات ذکر شده، حدود 10 روز قبل استعفایم را نوشتم و از اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون اسکیت درخواست کردم که با این مسئله موافقت کنند.

رئیس سابق هیئت اسکیت استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 9 سال ریاست هیئت را بر عهده داشته است، تاکید کرد: فعالیت در هیئت اسکیت استان اصفهان را با دست خالی آغاز کردم اما در حال حاضر در کشور حرف نخست را می‌زنیم.

وی ادامه داد: طی 6 سال گذشته در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون اسکیت، هیئت برتر استانی کشور نام گرفته‌ایم که این عنوان با کار و تلاش به دست آمده است.

شجاعی افزود: اسکیت اصفهان قهرمان آسیا و قهرمان جهانی دارد که این مسئله نشان‌دهنده مثبت بودن فعالیت‌های هیئت در سال‌های اخیر بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار