هفته هجدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال؛
تابناک: تیم بسکتبال پمینای اصفهان در هفته پایانی مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل پتروشیمی ماهشهر متحمل شکست شد.
کد خبر: ۳۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، دیدار تیم‌های بسکتبال پمینای اصفهان و پتروشیمی ماهشهر در هفته هجدهم و پایانی لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور عصر امروز در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد و با شکست تیم اصفهانی به پایان رسید.

شاگردان محسن صادق‌زاده که در تلاش بودند با پیروزی در این مسابقه جایگاه خود را در جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور بهبود بخشند، عصر امروز در استقبال ضعیف تماشاگران پمینا، به هدف خود دست پیدا نکردند.

تیم اصفهانی در کوارتر نخست بازی تلاش کرد که برتری خود را به حریف اثبات کرده و با استفاده از امتیاز میزبانی، پیروز این کوارتر شود که اتفاقا به هدف خود نیز رسید و کوارتر نخست با نتیجه ۱۹ بر ۱۸ به سود پمینا پایان یافت.

با این حال پتروشیمی که برای کسب پیروزی خارج از خانه راهی اصفهان شده بود، در کوارتر دوم، شکست کوارتر نخست را جبران کرده و با افزایش اختلاف امتیازی، نتیجه نیمه نخست را به سود خود رقم زد.

پتروشیمی توانست با کسب امتیاز در کوارتر دوم، نیمه نخست را با پیروزی به پایان برساند تا این نیمه با نتیجه ۴۰ بر ۳۵ به سود تیم میهمان به پایان برسد.

پمینا تلاش کرد که در کوارتر سوم اختلاف امتیازی خود را جبران کند و تا حدودی به این هدف نیز رسید اما با این حال، کوارتر سوم نیز با پیروزی ۵۶ بر ۵۵ تیم پتروشیمی به پایان رسید.

شاگردان صادق‌زاده اما در کوارتر پایانی هم اجازه افزایش اختلاف امتیازی را ندادند و اگرچه در این کوارتر نیز متحمل شکست شدند اما پتروشیمی با امتیاز اندک ۸۲ بر ۷۹ از سد نماینده اصفهان گذشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار