تابناک: تیم بسکتبال پمینا در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران باید در یک بازی سخت و مهم به دیدار مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها برود.
کد خبر: ۲۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 30 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک شد و فقط دو بازی دیگر تا پایان رقابت‌ها در مرحله گروهی و مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف باقی مانده است. اما در بازی‌های این هفته تیم بسکتبال پمینا که در بازی قبلی اولین برد خودش در نیم فصل دوم را بدست آورد و موفق شد تیم بحران‌زده هفت الماس قزوین را شکست دهد باید در یک بازی سخت در خانه مهرام مدعی به میدان برود. پمینا در بازی رفت با نتیجه ۶۴ بر۵۷ به نماینده بسکتبال تهران باخت و به همین خاطر در بازی فردا هم کار راحتی در پیش رو نخواهد داشت.

شاگردان محسن صادق‌زاده در حال حاضر با ۱۸ امتیاز از ۱۴ مسابقه تیم هفتم جدول رده‌بندی هستند و فاصله‌شان با تیم ثامن آنقدر کم است که اگر در طی این دو هفته باقیمانده نتیجه لازم را بدست نیاورند در پایان لیگ کاری سخت برای بقا خواهند داشت. تیم مهرام هم با ۲۵ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.
برنامه بازی‌های هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران به شرح زير است:
مهرام تهران - پمینا ساعت۱۵:۳۰
فولاد هفت الماس - پتروشیمی بندرامام ساعت۱۶
پتروشیمی ماهشهر - دانشگاه آزاد ساعت۱۶
نفت آبادان - شهرداری گرگان ساعت۱۶
تیم ثامن مشهد در این هفته استراحت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار