معاون رئیس‌جمهور در اصفهان:
تابناک: معاون رئیس‌جمهور ‌گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی نشان داد که نظام در مبارزه با فساد با هیچ کس تعارف ندارد.
کد خبر: ۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ 05 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در جمع مسئولان شهرستان خمینی‌شهر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: متاسفانه در شئونات مختلف کشور فساد اقتصادی گسترش یافته ولی دولت یازدهم با وجود محدویت‌هائی که دارد، دستاوردها و کارنامه مطلوبی را ارائه کند.

وی بیان کرد: با تاکید رئیس‌جمهور و با در نظرگرفتن سفارشات و دغدغه‌های و تاکیدات مقام معظم رهبری با عزم جدی با فساد اقتصادی مبازه می‌کند، امروز یک عزم و ارده خیلی قوی مشترک بین دولت و قوه قضائیه برای مقابله فساد وجود دارد.

معاون رئیس جمهور ‌با تاکید بر اینکه هیچ کس باور نمی‌کرد که در مسیر مبارزه با فساد اقتصادی به شکل کنونی و با این جدیت با مفسدان برخورد شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی نشان داده که جمهوری اسلامی با همه توان در راستای فساد اقتصادی در عرصه مختلف مصمم و محکم است، گفت: پرونده‌های زیادی از مفاسد اقتصادی وجود دارد و دستگاه قضائی و دستگاه‌های نظارتی هم‌اکنون در حال بررسی آن‌ها هستند.

سلطانی‌فر بیان کرد: با اراده و حمایت مقام معظم رهبری و سران 3 قوه، در آینده نزدیک دامن نظام از بعضی از ناپاکی‌ها و مفاسد اقتصادی پاک می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار