حاج بابایی:
تابناک: رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت:به دنبال ورود سامانه ناپایدار جوی برای فردا در اکثر نقاط استان اصفهان بارش‌ها پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 27 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، نوید حاج بابایی با اشاره به بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هوای استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر امواج ناپایدار در روز سه شنبه از استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه عبور این سامانه بر روی استان بارش‌های پراکنده را به دنبال خواهد داشت، افزود: این بارش‌ها در نقاط شمال، شمال غرب و غرب استان اتفاق خواهد افتاد.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان با تاکید بر اینکه این سامانه روز چهارشنبه از استان خارج خواهد شد، ادامه داد: پس از خروج این سامانه تا پایان هفته پدیده خاصی در استان مشاهده نخواهد شد.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان نیز گفت:بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده آران و بیدگل با حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و میان دشت با دمای ۳ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

حاج بابایی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعت ۲۴ ساعت آینده را به ترتیب ۲۲ و ۷ درجه سانتی گراد بالای صفر عنوان کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان در مجموع در روزهای پایانی هفته بین ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار