تابناک: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی(عج) و بخش اورژانس، روانپزشکی و آی سی یو مراکز آموزشی درمانی نور و حضرت علی اصغر(ع) بازدید نمود.
کد خبر: ۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ 04 February 2015

به گزارش تابناک،  معصومی رییس مراکز آموزشی درمانی نور و حضرت علی اصغر(ع) در این خصوص گفت: مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی(عج) بازیربنای 12 هزار متر مربع در 4 طبقه ساخته شده است و شامل بخش‌های دیالیز، اورژانس، اورولوژی، بخش پیوند، اتاق عمل، ICU ، CCU و اتاق عمل، رادیولوژی و آزمایشگاه، ماموگرافی سونوگرافی و سی‌تی‌اسکن می‌باشد.

 معصومی همچنین اظهار داشت: از ده سال پیش این پروژه کلید خورد و در حال حاضر 70 درصد این پروژه پیشرفت کرده است و برای تکمیل و تجهیز آن به 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی بیان داشت: مجتمع مرکز آموزشی درمانی المهدی(عج) به منظور درمان بیماران کلیوی ساخته شده است و شامل 99 تخت بیمارستانی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت در بازدید از بخش اورژانس، روانپزشکی و بخش ICU مرکز آموزشی درمانی نور و حضرت علی اصغر اصفهان به گفتگو با همراهان بیماران پرداختند که در این گفتگو بیماران از اجرای موفق طرح تحول سلامت در این بیمارستان ابراز رضایت کردند.

وی ادامه داد: بدنبال اجرای طرح تحول سلامت در مرکز آموزشی درمانی نور و حضرت علی اصغر(ع) با حجم وسیعی از بیماران به این بیمارستان مواجه شدیم که درخواست ما از وزیر محترم بهداشت رسیدگی به این موضوع به ویژه مشکلات موجود در بخش اورژانس می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار