تابناک: نخستین مجمع عمومی و انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان در اردیبهشت‌ماه جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 25 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از دبیرخانه موقت انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، امیر صدیقین رییس هیات‌اجرایی انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین مجمع عمومی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور مقامات رسمی و اعضای انجمن روز سه شنبه (15 اردیبهشت ماه) از ساعت 16 در اتاق بازرگانی اصفهان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان از مهم‌ترین دستور کارهای این مجمع است، افزود: با توجه به آیین‌نامه انتخابات و تبلیغات انجمن، 18 نفر از داوطلبان تصدی مسوولیت هیئت‌مدیره و بازرسان که صلاحیت آن‌ها احراز شده است از تاریخ یکم اردیبهشت می‌توانند اقدام به معرفی خود به اعضای انجمن نمایند.

رییس هیات‌اجرایی انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان اضافه کرد: در این انتخابات هفت عضو اصلی هیئت‌مدیره، دو عضو علی‌البدل و دو بازرس در روز مجمع عمومی انتخاب خواهند شد.

صدیقین تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیانی که عضو انجمن نیستند و تمایل دارند در انتخابات رای دهند، حداکثر تا هفت اردیبهشت فرصت دارند عضو شوند.

وی در پایان ضمن دعوت از اعضای انجمن به مشارکت فعال در انتخابات، گفت: انتخاب هیات‌مدیره‌ای توانمند با آرای بالا نقش مؤثری در حرکت انجمن به سوی اهداف شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

به گزارش ایسنا؛ علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، www.majda.ir مراجعه نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار