مسئول تشکل‌های مذهبی تبلیغات اسلامی اصفهان:
تابناک: مسئول تشکل‌های مذهبی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۲۰ هزار نفر از مردم اصفهان در مراسم اعتکاف شرکت کنند.
کد خبر: ۲۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 22 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجةالاسلام حسن بابایی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه ایام اعتکاف در اصفهان اظهار داشت: سال گذشته 98 هزار نفر از مردم اصفهان در مراسم اعتکاف شرکت کردند که با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود در سال جاری 120 هزار نفر از مردم اصفهان در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

وی افزود: سال گذشته این مراسم در 510 مسجد برگزار شد که برای سال جاری این ظرفیت افزایش یافته و در 550 مسجد این مراسم مذهبی برای مردم اصفهان برگزار می‌شود.

مسئول تشکل‌های مذهبی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: در سال جاری مراسم اعتکاف ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان نیز برگزار می‌شود که از دانشجویان در مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان و برای دانش‌آموزان در مسجد رحیم‌خان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مراسم اعتکاف در 25 ستاد در استان بوده که با هماهنگی دستگاه‌های دولتی صورت می‌گیرد.

بابایی با اشاره به برنامه‌های جنبی این مراسم مذهبی خاطرنشان کرد: مسابقه عکس ویژه معتکفین و هم‌چنین اصحاب رسانه برگزار و به بهترین عکس جایزه نفیس داده می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار