با حضور شهردار اصفهان
تابناک: سند سلامت شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای شهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان بهزیستی استان اصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۲۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 21 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی قاسم‌زاده ظهر امروز در آئین رونمایی از سند سلامت شهرداری اصفهان  با اشاره به دلایل افزایش پدیده اعتیاد و بیکاری اظهار داشت:  از نظر رهبری بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف به دلیل نبود مهندسی در آن حوزه بوده و کارها نقطه‌ای و لحظه‌ای شکل گرفته و ما متعهد به سندی نیستیم.

وی با اظهار تأسف از اینکه روح همکاری جمعی بین ما وجود نداشته و در کار جمعی دچار مشکل هستیم، تصریح کرد: در حالی که در بیشتر کشورهای دنیا کارها به صورت جمعی انجام می‌شود اما در ایران این روحیه وجود نداشته که این مسئله سبب اتلاف منابع می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان بیان کرد: هر دستگاهی بازدهی خاص خود را داشته و زمانی که دستگاه‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند به هم‌افزایی می‌رسند در حالی که در حال حاضر در کنار هم قرار گرفتن دستگاه‌ها بازدهی آنها را کم کرده که این مشکل فرهنگی باید حل شود و در شهرداری این کنار هم قرار گرفتن‌ها برای رفع مشکلات مشترک در حال اتفاق است.

وی  با بیان اینکه مسائل مشترک خط و خطوط سیاسی و حتی اعتقادی نمی‌شناسد، تصریح کرد: باید با همدلی و هم‌زبانی بین مسئولان ایجاد کرده و از برکات آن استفاده کنیم که در چند ماه گذشته شهرداری، علوم پزشکی و بهزیستی کار خود را شروع کردند و سند تحول نظام سلامت کار ما را نظام‌مند می‌کند.

به گزارش تسنیم، ظهر امروز سند سلامت شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای شهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان بهزیستی استان اصفهان رونمایی شد.

تهیه این سند از 6 ماه پیش شروع شده و با همکاری شهرداری اصفهان، اداره کل آموزش و پروش استان اصفهان، اداره کل بهزیستی و مرکز بهداشت استان اصفهان به نتیجه رسیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار