محسن صادق‌زاده:
تابناک: سرمربی تیم بسکتبال پمینای اصفهان گفت: باید بگویم که بازیکنان پمینا اعتماد به نفس خود را یافته‌اند و مقابل صدرنشین عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶ 20 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محسن صادق‌زاده عصر دوشنبه پس از شکست تیمش مقابل پتروشیمی بندرامام در هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که در این مسابقه به خوبی توانستیم برنامه‌های خود را اجرا کرده و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و بازی را در بسیاری از دقایق مدیریت ردیم.

وی افزود: با این حال متأسفانه در دقایق پایانی نتوانستیم به خوبی نتیجه را حفظ کنیم و با توجه به مشکلات بازیکنان، از نظر بدنی تحلیل رفته و نتوانستیم پیروزی را نگه داریم.

سرمربی تیم بسکتبال پمینای اصفهان با بیان اینکه تیم اصفهانی در طول فصل نیز با مشکلات بسیاری ناشی از کم بودن تعداد بازیکنان مواجه بود، ادامه داد: متأسفانه آسیب‌دیدگی‌های پیاپی نیز بر این مسئله تأثیرگذار بود و مشکلات بسیاری برای تیم ما ایجاد کرد.

وی افزود: با این حال، بازیکنان پمینا در مقابل تیم صدرنشین لیگ حرفه‌ای به خوبی ظاهر شده و نشان دادند که دارای اعتماد به نفس بالایی بوده و توان قابل توجهی دارند.

صادق‌زاده افزود: اگرچه تیم پتروشیمی در نهایت پیروزی این مسابقه را ازآن خود کرد اما من به داشتن این بازیکنان افتخار کرده و به خاطر تلاش آنها، به شاگردانم تبریک می‌گویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار