پس از سال ها/
تابناک: پس از اینکه سال ها المان ها و کاراکتر های انیمیشن های غربی روی جلد کتاب ها و دفاتر دانش آموزان بود، حالا مسئولان به اهمیت رسانه های فرهنگی جدید مثل لوازم التحریر پی برده اند.
کد خبر: ۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱ 18 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان رسول زرگرپور در یکصدمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، به اقدام جدید آموزش و پرورش پیرامون ساماندهی رسانه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: ساماندهی کیف و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در این مقوله قرار می‌گیرد که می‌تواند در ایجاد فرهنگسازی مطلوب دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد.

زرگرپور استفاده از لوازم التحریر ایرانی اسلامی را در این رسانه‌های فرهنگی مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این حرکت به صورت خودجوش آغاز شده و در این برنامه عناوین، آرم‌ها و اشکال خارجی و ناهنجار جای خود را به آرم‌هایی مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی می‌دهد.

وی از تشکیل کارگروهی در زمینه ساماندهی رسانه‌های فرهنگی در استانداری خبر داد و افزود: این کارگروه در مدت محدودی این رسانه فرهنگی را ساماندهی می‌کند.با همکاری بخش خصوصی که تولید کننده این لوازم هستند، امیدوار هستیم که در سال آینده و در شروع سال تحصیلی بتوانیم لوازم التحریر بومی ایرانی و هماهنگ با فرهنگ ملی اسلامی ایران به دانش‌آموزان ارائه کنیم که می‌تواند کار بزرگ و اساسی برای فرهنگسازی جامعه باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار