مدير روابط عمومي شهرداري اصفهان مطرح كرد؛
کد خبر: ۲۴۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 06 June 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا هادی نباتی نژاد در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی که با حضور معاونان شهردار تشکیل شده بود، اظهار کرد: با برگزاری این جلسات خواستار آن هستیم تا اقتصاد مقاوتی، را عملی کنیم.
وی با اشاره به اینکه، تبیین لازم در این زمینه صورت گرفته است و باید مراقب بود تکرار آن جنبه شعاری پیدا نکند، افزود: باید اقدام موثری در این زمینه صورت گیرد تا برداشت خوبی از موضوع اولیه صورت گیرد. ما به دنبال ارائه تئوری نیستیم بلکه باید جنبه عملی آن را پوشش دهیم.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه، اقتصاد مقاومتی را نباید تنها در صرفه جویی دید، اذعان کرد: برداشت ناصحیحی که از این شعار می شود صرفه جویی صرف است، در صورتی که صرفه جویی تنها قسمتی از این شعار را در بر می گیرد.
نباتی نژاد با بیان اینکه، ما در تحقق این شعار ظرفیت های قابل توجهی داریم و باید این جلسات تکرار شود تا یادآوری صورت گیرد، ابراز کرد: زمینه ها برای عملی شدن این شعار فراهم هستند و ما فقط در تلاش برای اقدام و عمل آن هستیم تا جریان سازی خوبی در این زمینه انجام دهیم.
وی افزود: امیدواریم با ارتباط خوبی که شهرداری با دستگاه های دیگر دارد، فضای تلاش شهرداری برای تحقق شعار امسال به  آنها منتقل شود و  با استفاده از رسانه ها اقدامات شایسته خود در این زمینه را به خوبی اطلاع رسانی کنند تا شاهد جریان خوبی در این زمینه باشیم.
نباتی نژاد تاکید کرد: اقتصاد مقاوتی دارای بخش های متفاوتی است که این بخش ها قبلا توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است./74
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار