مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان:
تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در واکنش به شایعاتی مبنی بر کاندیدا شدن برای انتخابات آینده مجلس گفت: تمایلی به حضور در انتخابات مجلس ندارم.
کد خبر: ۲۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 15 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، فریدون اللهیاری اظهار کرد: ترجیح می‌دهم خدمتم را در میراث فرهنگی ادامه دهم و این اخبار شایعه‌ای بیش نیست.

وی همچنین در پاسخ به اینکه برنامه‌های این سازمان برای توسعه گردشگری در غرب استان اصفهان چیست، گفت: توسعه و سازماندهی گردشگری در شرق استان اصفهان به نسبت غرب بهتر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه گردشگری در این منطقه به دهکده‌های گردشگری محدود شده است، افزود: این موضوع در حالی است که غرب استان ظرفیت‌های بسیار زیادی در مباحث گردشگری دارد.

وی از جمله ظرفیت‌های مغفول مانده این منطقه را گردشگری روستایی و عشایری، گردشگری فرهنگی به واسطه وجود آثار تاریخی فاخر، اقامتگاه‌های بوم گردی و توسعه تولیدات صنایع دستی دانست.

اللهیاری از برنامه‌ریزی برای ساماندهی ویلاهای شهرستان‌های غرب استان اصفهان خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تاکید کرد: ساماندهی و هماهنگی بین دستگاهی، نظارت بر این اقامتگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نبود اقامتگاه‌های استاندارد برای اسکان مسافران در غرب استان اصفهان، یکی از معضلات گردشگری این استان است.

در حال حاضر بیشتر گردشگرانی که این محور را برای گردش انتخاب می‌کنند مجبور به اجاره ویلا در دهکده‌های گردشگری ساخته شده در این محور هستند.

با توجه به اینکه بیشتر این ویلاها توسط بخش خصوصی و برای ارائه به کارکنان همان شرکت ساخته شده است در زمان‌های غیر پیک به دیگر مسافران اجاره داده می‌شود.

عدم نظارت بر ارائه خدمات توسط ویلاهای این مناطق گردشگران را ناراضی کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار