یاحی:
تابناک: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: مشکلات استان اصفهان با حضور رئیس‌جمهور برطرف می‌شود و مدیران استان نیز در خواسته‌های خود از حجت‌الاسلام روحانی به این موضوع توجه دارند.
کد خبر: ۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 02 February 2015

رسول یاحی در گفت‌وگو تسنیم به حضور رئیس جمهور در اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور رئیس جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور در اصفهان می‌تواند موثر و کارساز باشد و ما امیدوار هستیم که در این سفر اتفاقات خوبی برای استان را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: سفر رئیس جمهور برای افتتاح پروژه نبوده و برای دیدار و خسته نباشید به مردم است و به نوعی چون نخستین سفر ریاست جمهوری به اصفهان است، در واقع به منظور تشکر از مردم اصفهان به دلیل اعتماد آنها به روحانی برای انتخاب وی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: بالاترین مقام اجرایی کشور به اصفهان می‌آید که حضور وی در رابطه با مسائل استان می‌تواند راهگشا باشد.

وی با اشاره به حضور روحانی در اصفهان گفت: مدیران استان به این موضوع توجه دارند و مردم اصفهان نیز با استقبال پرشور از رئیس جمهور بلوغ خود را نشان داده و میهمان را مورد تکریم قرار می‌دهند.

یاحی تصریح کرد: حضور رئیس جمهور سبب انگیزه دادن شده و گاه در این حضور خرد جمعی حاصل می‌شود و در آن خرد جمعی بسیاری از مسائل رفع می‌شود و گاهی اوقات برخورد نزدیک با مسائل سبب می‌شود که در تصمیم‌گیری‌های آینده موثر باشد و اینها بتوانند در تصمیمات آینده با مشکلات واقع‌بینانه‌تر برخورد کنند و راه حل‌های قوی تر و واقع‌بینانه‌تری ارائه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار