تابناک: فرمانده ارتش آجای منطقه اصفهان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پشتوانه ملت و رهبری، چتر امنیت و امید را بر سیطره کشور گسترانیده است.
کد خبر: ۲۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 14 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، امیررضا جهادی‌ارسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک روز 29 فروردین و هفته ارتش اظهار کرد: روز 29 فروردین روز تولد ارتش جمهوی اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه روز 29 فروردین روز چشم امید ملت است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران متعلق به اسلام و انقلاب است و بزرگ‌ترین افتخار آن فرماندهی رهبر معظم انقلاب بر آن است.

فرمانده ارتش آجای منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ایران و چه بسا ارتش ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ابزاری در دست سلطه‌جویان به منظور تامین منافعشان بود و امروز به برکت وجود اسلام و انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان و مستکبران است.

*انقلاب و نظام استقلال و اقتدار را به ارتش بخشیدند

وی افزود: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با صدور آن فرمان تاریخی خود در 29 فروردین سال 58 استقلال و اقتدار را به ارتش ایران هدیه کردند که امروز شاهد تبلور آن اعتماد هستیم.

جهادی ارسی با اشاره به پیام بی‌بدیل امام راحل به ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امام راحل با صدور پیام‌ها سعی در یارگیری ارتش برای نظام و انقلاب بود و تمام سعی خود را با دادن انگیزه و روحیه به پرسنل ارتش برای پیوند ارتشیان به ملت و همراه شدن با انقلاب کردند و این عامل مهمی برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: هنر امام راحل آن بود که ارتش دست نشانده و ابزار دست آمریکا و پهلوی را برای نظام و انقلاب حفظ کرد و استقلال و اقتدار را به آن بخشید.

* 29 فروردین روز شادی ملت و خشم دشمنان انقلاب و اسلام است

فرمانده ارتش آجای منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به تعبیر امام راحل روز 29 فروردین روز شادی ملت عظیم ایران و خشم دشمنان انقلاب و اسلام است، گفت: در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد تایید ملت، مراجع تقلید، مسئولان دولتی و اقشار مختلف جامعه و به ویژه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

وی اذعان کرد: بر اساس رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های دلاورمردهای ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین نقطه اقتدار و صلابت در مقابل تهدیدات کوچک و بزرگ دشمنان و سلطه‌جویان قرار دارد.

*گروهک‌های تروریستی کوچک‌ترین تهدیدی برای ایران نیستند

جهادی ارسی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تامین امنیت منافع ملی در داخل مرزها و چه بسا فرامرزهای کشور را وظیفه خطیر خود می‌داند و در این راستا به پشتوانه فرمانده کل قوا و ملت ایران چتر امنیت را بر گستره ایران قرار داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به درایت و هوشیاری نیروهای مسلح ایران و به ویژه آمادگی همه جانبه ارتش جمهوری اسلامی ایران، گروهک‌های تروریستی کوچک‌ترین تهدید برای نظام و انقلاب محسوب نمی‌شوند و قطعا در اقدامی مناسب و متقابل این گروهک‌ها خود بلای جان حامیان خود می‌شوند.

فرمانده ارتش آجای منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ارتش از منظر نیروی انسانی دارای نیرویی کارآمد و متخصص است و پیوند معنویت، مهارت و تخصص در ارتش جمهوری اسلامی ایران از افتخارات بزرگ است.

* همه گزینه‌های نظامی در بعد دفاعی ایران علیه دشمنان انقلاب روی میز است

وی تاکید کرد: پیام بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز 29 فروردین، به فرمانده کل قوا، آمادگی همه‌جانبه برای شهادت به منظور تامین امنیت انقلاب و نظام است.

جهادی ارسی عنوان کرد: امروز با صدایی رسا به همه دنیا اعلام می‌کنیم که همه گزینه‌های نظامی در بعد دفاعی جمهوری اسلامی ایران علیه دشمنان با اهداف خصمانه روی میز است و ارتش ایران کوچک‌ترین غفلتی در تامین امنیت منافع ملت و نظام ایران نمی‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار