تابناک: جشنواره حضوری نقاشی توسط کانون طلوع اندیشه با موضوع انقلاب با حضور تعدادی از دانش‌آموزان از تمامی مدارس شهر سمیرم در این آموزشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، هم‌زمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان زنگ انقلاب به‌صورت نمادین در دبیرستان شهدای کوی ماندگار سمیرم نواخته شد.

مدیر آموزش‌وپرورش سمیرم در این مراسم باشکوه ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر حاصل سال‌ها رنج و مبارزه با رژیم طاغوت است و ما اکنون ادامه‌دهندگان راه و رسالت عظیم و ارزشمند شهدا و امام راحل هستیم.

سید ضیا موسوی افزود: با گذشت 36 سال از انقلاب، استوانه‌های قوی انقلاب اسلامی ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و دلسوزی مسئولان و وحدت مردم در مسیر پیشرفت گام برداشته و به‌عنوان یک نظام مقتدر همواره از پیشتازان مکتب توحید و انتشاردهنده اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی با تأکید بر مطالعه سیر تحولات تاریخی ایران گفت: مطالعه حوادث تاریخی و آشنایی با شخصیت‌های برجسته تاریخ ایران کمک می‌کند تا با بینش عمیق‌تر به‌نظام آگاهی پیدا کنیم و فلسفه انقلاب اسلامی و ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان را در راه انقلاب دریابیم.

وی تصریح کرد: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا، اتحاد و رشادت‌های ملت و رهنمودهای شایسته مقام معظم رهبری است.

موسوی وی نواختن زنگ انقلاب را پاسداشت ارزش‌های انقلاب دانست و افزود: نواختن زنگ انقلاب صرفاً تکلیف و برگزاری مراسم نیست بلکه برای یادآوری ارزش‌های انقلاب و انتقال دستاوردهای آن به نسل جدید است که امیدواریم شما دانش‌آموزان با علم و آگاهی و بینش عمیق نسبت به مسائل جامعه از ادامه‌دهندگان راه انقلاب باشید.

گزارش فارس، با نواخته شدن زنگ انقلاب دانش‌آموزان شهدای کوی ماندگار با اجرای سرودهای انقلابی و برنامه‌های مختلف فرهنگی آغاز ایام دهه فجر را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش جشنواره حضوری نقاشی توسط کانون طلوع اندیشه با موضوع انقلاب با حضور تعدادی از دانش‌آموزان از تمامی مدارس شهر سمیرم در این آموزشگاه برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار