تابناک: مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان اصفهان گفت: با حمایت نیکوکاران و دستگاههای مختلف، تعداد 681 زندانی جرایم غیر عمد در سال 93 از زندانهای استان رهایی یافتند.
کد خبر: ۲۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 13 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان اصفهان، مجید احسانی افزود: از مددجویان آزاد شده 345 نفر با محکومیت های مالی، 142 نفر بدلیل پرداخت دیه حوادث رانندگی و کارگاهی و 194 نفر نیز به علت بدهی مهریه و نفقه در زندان بودند.

وی گفت: کل بدهی زندانیان آزاد شده در سال گذشته طبق آخرین استعلام اخذ شده از مراجع قضایی مبلغی بالغ بر 526 میلیارد ریال بود که با تلاش های کارشناسان ستاد دیه شعبه استان و همکاری شکات شریف و اولیاء دم، بیش از 176 میلیارد ریال گذشت رضایتمندانه اخذ شد.

به گفته احسانی علاوه بر کمک خیرین، وجه مورد نیاز برای آزادی زندانیان از اعتبارات بلاعوض ستاد دیه کشور، صندوق تامین خسارتهای بدنی و منابع قرض الحسنه بانکی تامین شده است.

وی اضافه کرد: شمار زندانیان آزاد شده در سال 93 نسبت به سال قبل بیش از 23 درصد افزایش داشت.

احسانی گفت: همچنین در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 773میلیون ریال شامل کمک خیرین و نیکوکاران استان و تسهیلات قرض الحسنه بانکی از ورود 39 نفر از محکومین جرائم غیرعمد در شرف بازداشت به زندان ممانعت شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار