کد خبر: ۲۱۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 20 April 2016
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با اینکه تلاش برای مقابله با منکرات، از وظایف همگانی به ویژه مسئولین ذیربط است، اما طرح کنترل نامحسوس وضعیت حجاب، صدای بلند ضبط ‌صوت‌ها در خودروها و سایر ناهنجاری‌ها و منکرات، ابهاماتی را پدید آورده است. اینکه اصولاً اقدامات نامحسوس از نظر فقهی چه جایگاهی دارد، عوارض منفی این قبیل اقدامات را چگونه می‌توان کنترل کرد و اصولاً این نوع مقابله با منکرات چه تاثیری در حل معضلات فرهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد داشت، از سوالات مهمی است که قبل از اجرای این طرح باید به آنها پاسخ داده شود.

* ناهماهنگی بین اداره پست و شرکت مخابرات، شهروندان اهوازی را کلافه و عصبانی کرده است. تماس‌ها و مراجعات بسیار زیاد از سوی مردم به خبرنگار ما در اهواز و مشاهده حضوری وی، حاکی است که بیشتر قبض‌های تلفن ثابت به مشترکین تحویل نمی‌شوند و شرکت مخابرات هم بلافاصله و بدون هیچگونه اطلاع قبلی تلفن‌ها را قطع می‌کند و متاسفانه مردم با ناراحتی و عصبانیت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می‌کنند و ضمن ساعت‌ها معطلی در ازدحام صف و تحمل برخی بی‌حرمتی‌ها با پرداخت مبلغی بعد از چند روز خط تلفن آنها وصل می‌شود.

شهروندان اهوازی سوال می‌کنند مسئولین شرکت مخابرات چه زمانی قادر به حل مشکلی به این سادگی هستند؟ شرکت مخابرات خوزستان با مشکلات زیادی از جمله عدم پرداخت حقوق برخی کارگران شرکت‌های پیمانکاری که از جمله ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند، نیز روبروست که موجب جو نارضایتی و ضعف عملکرد این شرکت شده است. انتظار مردم اینست که مسئولین بازرسانی را برای بررسی مشکلات شرکت مخابرات به استان بفرستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار