مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان خواستار شد
تابناک: مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان خواستار ایجاد خط ایستگاه اتوبوس در محل کنونی راه‌آهن شهر اصفهان برای حمل و نقل مسافران شد.
کد خبر: ۲۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 11 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن ماسوری پیش از ظهر امروز در حاشیه استقبال از نخستین گروه گردشگران خارجی که با قطار به ایران وارد شدند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسافران و مردمی که قصد دارند به این ایستگاه بیایند یا به شهر بروند برای تردد خود با مشکل مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه به بسیاری از مسافران هزینه‌های اضافی برای جابه‌جایی تحمیل می‌شود، افزود: شهرداری اصفهان برای افزایش رفاه حال مسافران و شهروندان اصفهانی باید نسبت به ایجاد خط اتوبوس و خدمت‌رسانی در این نقطه اقدام کند.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گردشگری را یکی از منابع درآمدزایی کشور خواند و گفت: سیاست ما تداوم ورود گروه‌های گردشگری با قطار به اصفهان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که با همکاری شرکت‌های خصوصی گروه‌های گردشگران ایرانی را به سایر کشورها جا به جا کنیم.

ماسوری وضعیت ناوگان حمل و نقل ریلی در اصفهان را بسیار خوب توصیف و اظهار کرد: در حال حاضر اصفهان بهترین کیفیت خدمات را در بخش حمل و نقل ریلی کشور داراست.

وی اصفهان را شهری بین‌المللی دانست و افزود: امکانات و خدمات ریلی در اصفهان باید متناسب با استانداردهای بین‌المللی باشد.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان در پاسخ به اینکه به سطح خدمات ارائه شده به مسافران در سیستم حمل و نقل ریلی اصفهان چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: نمره ما در ایران 20 است اما در سطح بین‌المللی نمره 16 را به این خدمات می‌دهم.

وی نوسازی ناوگان در این بخش را یکی از اولویت‌های راه‌آهن استان اصفهان دانست و ابراز امیدواری کرد که با نوسازی و توسعه زیرساخت‌ها تحولات خوبی را در زمینه ارائه خدمات گردشگری شاهد باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار