تابناک: سرپرست معاونت صنایع دستی استان اصفهان گفت: سامانه آموزش مجازی صنایع دستی که به دلیل مسائل فنی متوقف شده بود، در دهه فجر فعالیت خود را از سر می گیرد.
کد خبر: ۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ 01 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا 'محمد حسین دهقانی' گفت: در راستای برنامه های ترویجی صنایع دستی و بمنظور گسترش فعالیت های آموزشی و بهره مندی بیشتر جوانان و علا قه مندان به فراگیری رشته های صنایع دستی و هنرهای سنتی، معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان با همکاری و مشارکت یک آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای خصوصی به ایجاد سامانه آموزش غیر حضوری مجازی صنایع دستی اقدام کرد.

وی اظهار کرد: جوانان و علاقه مندانی که بنا به دلائلی امکان حضور در دوره های آموزش حضوری صنایع دستی را ندارند می توانند از طریق این سامانه رشته صنایع دستی مورد علاقه خود را فراگیرند.

سرپرست معاونت صنایع دستی استان اصفهان افزود: این معاونت در نظر دارد، رشته های آموزش رو دوزیهای سنتی ( بیش از 10 رشته)، معرق چوب، قلمزنی و طراحی سنتی را از طریق این سامانه آموزش دهد.

وی اظهار کرد: دوره های آموزش مجازی صنایع دستی از سال 1388 و به ابتکار معاونت صنایع دستی استان اصفهان، اولین بار در کشور اجرا شد و مورد استقبال علاقه مندان در داخل و خارج از کشور قرار گرفت.

دهقانی افزود: در اواسط سال گذشته این سامانه بمنظور به روز رسانی محتویات آموزشی آن متوقف شد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه و ارسال بسته های آموزشی شامل جزوه، فیلم، تصاویر و همچنین مواد و مصالح و تجهیزات کارگاهی از جمله این تغییرات می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
به نظر من که خوبه مینا کاری و خاتم را هم آموزش بدید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار