جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد
کد خبر: ۲۰۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 23 March 2016
سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به کاهش وقوع جرم در سطح استان اصفهان نسبت به نوروز سال گذشته اظهار داشت:خوشبختانه مجموع تلاش‌های نیروی انتظامی در استان اصفهان که از نزدیک به دو ماه مانده به نوروز آغاز شده، خروجی خوبی داشته و تا تاریخ 4 فروردین و یک روز مانده به تعطیلات نیمه نخست، در حوزه وقوع جرایم 20 درصد کاهش وقوع جرم را شاهد بودیم.

وی افزود: جرائم خشن نظیر سرقت‌های مسلحانه سرقت به عنف، تجاوزات جنسی، نزاع و درگیری و دیگر جرائم در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حوزه ترافیک و تصادفات صورت گرفته بیان کرد: میزان تصادفات منجر به فوت صورت گرفته در بخش درون‌شهری استان نسبت به سال گذشته 100 درصد کاهش داشته است. همچنین تصادفات و در حوزه برون شهری 38 درصد کاهش تصادفات منجر به فوت را داشته‌ایم و به طور میانگین 70 درصد کاهش تصادفات منجر به فوت راه‌ها و شهرهای استان اصفهان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تا امروز 4 فروردین حدود 1.5 میلیون نفر در استان اصفهان حضور پیدا کرده‌اند، بیان کرد: در زمینه کشفیات پلیس، 85 درصد از جرایم صورت گرفته توسط پلیس آگاهی کشف شده و میزان قابل توجهی مواد مخدر در سطح استان کشف شده و این میزان نزدیک به یک تن انواع مواد مخدر بوده است.

سرهنگ حسین‌زاده ادامه داد: همکاری بسیار نزدیکی بین نیروی انتظامی و سایر نهادها برقرار بوده و خروجی آن وضعیت مناسبی بوده که با آن مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان 100 درصد توان خود را به کار گرفته تا مردم با امنیت و سلامت اوقات خود را بگذرانند و به محل سکونت خود بازگردند.

سرهنگ حسین‌زاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جمعیت قابل توجهی از مسافران نوروزی در سطح استان اصفهان حاضر هستند و مردم استقبال بسیار خوبی از اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در تعطیلات نوروزی داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار