طی مراسمی
تابناک: آیین تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با حضور فرماندار فلاورجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 08 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان اظهار کرد: برگزاری آیین تکریم و معارفه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک سنت حسنه و به منظور تکریم و تقدیر از زحمات یک خدمتگزار و معارفه خدمتگزاری دیگر انجام می‌شود.

وی به نقش برجسته دانشگاه‌های آزاد اسلامی در آموزش عالی کشور اشاره کرد و افزود: نیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کشور از دانشگاه‌های آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حال حاضر نیز نیمی از دانشجویان کشور در این دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند.

فرماندار فلاورجان به جایگاه و رشد علمی برتر کشور در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره و بیان کرد: امروزه اگر شاهد افتخاراتی در عرصه‌های علمی در منطقه و جهان هستیم، همه به برکت خون شهدا، رشادت‌های جانبازان و ایثارگران و تلاش‌های علمی صورت گرفته در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف است.

وی علم و دانش را زمینه‌ساز اقتدار ملی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور دانست و تصریح کرد: امروزه پذیرش و تأیید حقوق هسته‌ای کشور ما از سوی دیگر کشورهای جهان بیانگر رشد علم و دانش و اقتدار سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هدایت با اشاره به ضعف موجود در تبدیل علم به تجارت، کار و مهارت، اظهار کرد: کمبود شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله علل ضعف موجود در تبدیل علم به تجارت، کار و مهارت در کشور است که باید اقدامات سازنده‌ای در این زمینه صورت پذیرد.

وی رشد کیفی و کمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: ارتقای بیشتر سطح کیفی این دانشگاه به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی از جمله انتظارات مسئولان شهرستان است.

فرماندار فلاورجان عدم تکمیل خوابگاه دانشجویی این دانشگاه را از جمله دغدغه‌های مسئولان شهرستان فلاورجان برشمرد و خواستار رفع مشکلات و تکمیل آن در آینده نزدیک شد.

گفتنی است، در این آیین با حضور فرماندار فلاورجان، رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از خدمات خانم دکتر روزبهانی تجلیل و خانم دکتر یحیی‌آبادی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان معرفی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ااححتاجميررياحي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
مي خواستم بدانم اين دانشگاه رشته پزشكي دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار