نماینده مردم شهرضا خبر داد
تابناک: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری هفته آینده به‌عنوان نماینده دولت به شهرضا سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 31 January 2015

به گزارش تابناک عوض حیدرپور در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته کاروان دولت تدبیر و امید روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته آینده به‌منظور بررسی نیازمندی‌ها، مشکلات و تصمیم‌گیری در خصوص حل مطالبات مردم به استان اصفهان سفر می‌کنند و در همین راستا نسبت به تدوین سیاست‌های مناسب برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در نقاط مختلف استان اصفهان اقدام می‌شود.

وی افزود: سامان‌دهی وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان اصفهان و به‌خصوص محور مواصلاتی شهرضا به مبارکه و اتوبان بروجن به دهاقان از دیگر مسائلی است که به شکل جدی در جریان این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه عملیات احداث کارخانه بزرگ تولید محصولات کاله در این شهرستان در جریان سفر هیئت دولت کلید می‌خورد، بیان کرد: طرح افزایش فضای فیزیکی بیمارستان تخصصی امیرالمؤمنین (ع) در قالب برنامه‌ای جامع به میزان 8 هزار مترمربع و توسعه امکانات خدماتی و زیرساختی این بیمارستان بزرگ در مدت یک سال در جریان این سفر با حضور مسئولان بلندپایه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری به‌عنوان نماینده دولت در سطح شهرستان‌های شهرضا و دهاقان حاضر می‌شود، متذکر شد: بر همین اساس امیدواریم طرح توسعه و تعالی مجموعه دانشگاه‌های فعال در سطح این دو شهرستان به شکل جدی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

حیدرپور با بیان اینکه اجرای طرح فاضلاب شهری شهرضا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم باید در دستور کار دولت باشد، تصریح کرد: در وضعیتی که چند دهه از اجرای این پروژه می‌گذرد تاکنون پیشرفت چندانی در این حوزه حاصل نشده است و انتظار می‌رود با حضور وزیر نیرو در منطقه زمینه بررسی کارشناسانه و اتخاذ تصمیمات مناسب در این حوزه خطیر مهیا شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح فاضلاب شهری شهرضا به‌خصوص در مناطق شرقی از مواردی است که انتظار می‌رود در قالب این سفر به شکل جدی محقق شود.

نماینده مردم شهرضا در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه گزارش جامعی از نیازمندی‌های شهرستان در اختیار هیئت دولت قرار می‌گیرد، افزود: بر همین اساس انتظار داریم به برکت مدیریت مدبرانه نماینده عالی دولت در شهرضا زمینه توسعه و تعالی همه‌جانبه شهرستان در آینده نزدیک محقق شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار