از انتخابات چه خبر؟
تابناک: در رابطه با لیست اخیر اصلاح طلبان هم اگرچه حزب اعتدال و توسعه در اصفهان، دل چندان خوشی ندارد اما بیشتر از اصلاح طلبان این اصولگرایان هستند که تحلیل های خود را از این لیست و آرایش سیاسی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس مطرح کرده اند.
کد خبر: ۱۸۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 16 February 2016

به گزارش تابناک اصفهان، تحلیل های انتخاباتی در این روزها نیز داغ است و جناح‌های مختلف سیاسی در خصوص رفتار جناح مقابل تحلیل‌های خود را ارائه می دهند.

در رابطه با لیست اخیر اصلاح طلبان هم اگرچه حزب اعتدال و توسعه در اصفهان، دل چندان خوشی ندارد اما بیشتر از اصلاح طلبان این اصولگرایان هستند که تحلیل های خود را از این لیست و آرایش سیاسی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس مطرح کرده اند.

در همین رابطه، سید احمد محی‌الدین میرمرشدی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان از ابتدا نیز باهم تفاهم نداشتند؛ در این مرحله لیستی که با نام اصلاح‌طلبان در حال آماده شدن است، با نگاه کارگزارانی تنظیم شده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در این مرحله کارگزاران جایگزین اصلاح‌طلبان دوم خردادی شده است؛ پیش‌بینی می‌شود جریان دولت که اعتدال‌گریان هستند، جریان اصلاح‌طلبان که دوم خردادی‌های تندرو هستند و جریان کارگزاران سه شاخه در انتخابات پیش‌رو باشند که قطعاً این رقابت بین آن‌ها وجود خواهد داشت.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: اما تجربه نشان داده است که کارگزاران از قدرت دوری نمی‌کنند و اگر موضوع قدرت به میان بیاید کارگزاران حتی به نیروهای وابسته به جناح فکری خودشان هم رحم نمی‌کنند.

افسران جوان ژنرال‌های پیر اصولگرایی را شکست می‌دهند!

تاجرنیا، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، تصریح کرد: ژنرال‌ها و افسران اصلاح‌طلب رد صلاحیت شدند، اما اصلاحات جریانی پویاست و در آن رویش اتفاق می‌افتد، بنابراین از بین همین جوانانی که گام به عرصه انتخابات گذاشته‌اند افسران جوانی پیدا می‌شوند که با حمایت مردم پای صندوق‌های رأی ژنرال‌های پیر اصولگرایی را شکست می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید برآمدن مردم پای صندوق‌های رأی تأکید کنیم حتی اگر اصلاح‌طلبان رأی نیاورند، چراکه ترجیح می‌دهیم در یک انتخابات پرشور با شرکت حداکثری مردم بازنده باشیم تا اینکه در یک انتخابات کم‌رمق پیروز شویم. انتخاباتی که اکثر مردم در آن شرکت دارند موجب می‌شود که فرد منتخب نماینده اکثر مردم باشد و این موضوع بسیار مهم است.

بعضی از نامزدها به فکر سرکشی از خانواده شهدا افتاده‌اند

آیت الله عبدالنبی نمازی در جمع روحانیون و طلاب شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به شرایط و اخلاق انتخاباتی اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی از سور دادن، پول دادن، باج دادن و رشوه دادن پرهیز کند.

وی بیان داشت: نامزدهای انتخاباتی برای هدفی به جز رضایت خدا به خانواده شهدا سر نزنند، بعضی از نامزدهای انتخاباتی بعد از سال‌ها در انتخابات به فکر سرکشی از خانواده شهدا افتاده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار