با حضور آیت‌الله جنتی و وزیر ارشاد
تابناک: با حضور مقامات دولتی، کشوری و استانی نمایندگان و ائمه جمعه مراسم ترحیم همسر آیت‌الله جنتی و مادر وزیر ارشاد در مسجد سید اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 31 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس صبح امروز مراسم ترحیمی به مناسبت درگذشت بانوی مکرمه و مؤمنه همسر آیت‌الله جنتی و مادر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد سید اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور مقامات نظامی، انتظامی، دولتی، سیاسی و برخی از مسئولان عالی کشوری و استانی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 ظهر امروز برگزار می‌شود.

حضور نمایندگان مردم اصفهان، ائمه جمعه، علما و روحانیون حوزه علمیه، اساتید دانشگاه، استاندار اصفهان، شهردار اصفهان و جمعی از مردم انقلابی و قدردان مسئولان نظام در این مراسم زینت‌بخش جلسه بود و باعث تسلی خاطر داغداران جلسه حضرت آیت‌الله جنتی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

گفتنی است بانوی مکرمه و مؤمنه حاجیه خانم مظاهری همسر دبیر شورای نگهبان و مادر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم چندین روز قبل به رحمت ایزدی پیوست که پس از برگزاری مراسم تشییع در اصفهان به تهران منتقل و در بهشت زهرا در جوار نوه شهیدش طبق وصیت خود به خاک سپرده شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار