تابناک: تیم سپاهان اصفهان که در نیم فصل دوم 2 بازیکن خارجی را به ترکیب خود اضافه کرد، این روز‌ها در حال آماده‌سازی بازیکنان برای حضور در لیگ برتر است و از همین رو در تهران اردو زده است.
کد خبر: ۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳ 17 January 2015

به گزارش تابناک، تیم سپاهان اصفهان پس از اردوکشی برقراری اردو جدید خود در تهران در حال آماده‌سازی شرایط بازیکنان و ایجاد هماهنگی بیشتر میان آن‌ها است. رسول خوروش، سرپرست تیم سپاهان اصفهان پیرامون آخرین وضعیت سپاهان در تعطیلات نیم فصل گفت: خوشبختانه همه چیز خوب بوده و تمرینات به خوبی صورت می‌گیرد و کادرفنی و بازیکنان در حال آماده‌سازی برای حضور در لیگ برتر هستند.

از برنامه‌های مهم سپاهان در این اردو انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های پیکان و نیروی زمینی است که طبق برنامه مقرر شده بعد از ظهر امروز طلایی پوشان دی مسابقه‌ای به مصاف پیکان رفته و سه شنبه نیز برابر نیروی زمینی ارتش صف‌آرایی کنند.

گفته می‌شود، بازیکنان خارجی سپاهان که تازگی به سپاهان پیوستند به امادگی لازم رسیده‌اند و شرایط مناسبی برای حضور در لیگ برتر پیدا کرده‌اند البته برگزاری چند دیدار تدارکاتی دیگر مسئله‌ای است که به عنوان یک نیاز اساسی برای آن‌ا مطرح می‌شود.

در چند سال اخیر سپاهان یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در جذب بازیکنان خارجی بوده به گونه‌ای که تمامی بازیکنان جذب شده در کسب نتایج خوب سپاهان موفق بودند و توانستند عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذارند.

خوروش درباره وضعیت بازیکنانی که در نیم‌فصل دوم به سپاهان پیوسته‌اند، افزود: با توجه به اینکه برای ایجاد هماهنگی میان آن‌ها و دیگر بازیکنان نیاز به زمان وجود دارد، ما باید تلاش کنیم با برگزاری مسابقات و اردو‌ها در این زمان باقی مانده این بازیکنان را به آمادگی مطلوب برساینم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط از این بازیکنان رضایت کافی را داریم و امیدواریم بتوانیم در آینده نتایج بهتری در این راستا کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار