میزبانی به روایت آمار؛
تابناک: بررسی نقشه‌های هواشناسی بيانگر فعاليت تدريجی سامانه ناپايدار از اواخر وقت روز يكشنبه تا اواسط روز سه‌شنبه در استان است.
کد خبر: ۱۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 29 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، امروز اصفهان نهمین روز میزبانی از میهمانان نوروزی خود را پشت سرگذاشت.

روزهایی که بیشتر دستگاه های خدماتی اصفهان را درگیر این میزبانی کرده است.

در نهمین روز از نوروز و سیزدهمین روز از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی، معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از زمان اجرای طرح امداد و نجات نوروزی به ۲۳۴ حادثه دیده امداد رسانی شده است.

داریوش کریمی افزود: از ۲۳۴ حادثه فوق ۱۱۸ مورد حادثه جاده ای ، یک مورد حادثه دریایی – ساحلی و ۳ مورد سیل و آبگرفتگی گزارش شده است.

سرهنگ رضا رضایی مهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر واژگونی پراید در محور نائین به اصفهان بعد از کوهپایه یک نفر فوت و دو نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر محورهای رفت و برگشت شمال و جنوب نیمه سنگین است و در دیگر محورها ترافیک روان است.

کارشناس هواشناسی پیش بینی وضعیت آب و هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بيانگر فعاليت تدريجی سامانه ناپايدار از اواخر وقت روز يكشنبه تا اواسط روز سه‌شنبه در استان است.

نوید حاج بابایی بیان کرد: فعاليت اين سامانه از مناطق غرب و شمال غرب آغاز و به‌ تدريج مركز و كليه مناطق استان را در روز دوشنبه در برمیگيرد.

حاج بابایی گفت: در روز سه شنبه هوای اصفهان نيمه ابری و مه صبحگاهی،گاهی وزش باد شديد، در اوايل روز احتمال بارش پراكنده بتدريج كاهش ابر همراه است.

فریدون اللهیاری، مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان نیز اظهار داشت: کاشان، میمه شاهین شهر و خور و بیابانک به ترتیب بیشترین مسافران نوروزی را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه کاشان نسبت به سایر شهرستان های استان بیشترین مسافران نوروزی استان را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: حمام فین کاشان پربازدیدترین اثر باستانی استان اصفهان در نوروز امسال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار