رئیس اداره راه‌وشهرسازی فریدن اعلام کرد
تابناک: رئیس اداره راه‌ و شهرسازی فریدن گفت: کلیه محورهای فریدن ایمن بوده و در این ایام تصادف منجر به جراحت رخ نداده است.
کد خبر: ۱۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸ 26 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن مقدسی، درباره وضعیت جاده‌ای این شهرستان در ایام نوروز اظهار کرد: به‌جز دو مورد تصادف جزئی تاکنون هیچ‌گونه تصادف و حادثه منجر به جراحت گزارش نشده است.

وی با اعلام اینکه هیچ‌گونه مشکلی جهت تردد در محورهای جاده‌ای این شهرستان وجود ندارد، افزود: تمام مسائل ایمنی برقرار شده و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز نیز به‌طور کامل انجام‌ شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فریدن با اعلام این خبر که تجمیع دو ورودی داران و قفر انجام شد، تصریح کرد: مشکل ورودی پل قفر و داران حل ‌شده و پس از رفع این مشکل حادثه‌ای مبنی بر تصادف در این محور گزارش نشده است.

مقدسی ادامه داد: همچنین اکس خروجی پل ناسیونال شهر داران از جاده اصلی به سمت الیگودرز مشخص‌ شده، رمپ جاده حادثه‌خیز بسته ‌شده و رمپی که میدان دید وسیع‌تری داشت جهت تردد رانندگان بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه تا این لحظه مشکل خاص جاده‌ای در شهرستان وجود نداشته است، از ایمنی کامل محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان در خصوص بارندگی 48 ساعت اخیر در فریدن، ابراز کرد: به علت بارش برف و باران به‌صورت هم‌زمان هیچ‌گونه انسداد راه و یخ‌زدگی در محورها صورت نگرفت.

مقدسی با اشاره به اینکه تمام اکیپ‌ها و نیروهای این اداره به‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش هستند، خاطر نشان کرد: از 25 اسفند این طرح شروع و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت و نیروها و ماشین‌آلات اداره راه آماده‌باش کامل جهت ایمن‌سازی جاده‌ها دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار