تابناک: استاندار اصفهان گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان فرصت طلایی برای بررسی و حل مشکلات استان با حضور بالاترین مقام قوه مجریه است.
کد خبر: ۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ 29 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رسول زرگرپور روز چهارشنبه با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان اصفهان اظهار کرد: ابهت، عظمت و بلوغ بالای سیاسی مردم اصفهان در استقبال از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید در میدان امام (ره) این شهر، ظهور و تجلی خواهد یافت.

استاندار اصفهان که درجلسه شورای اداری استان سخن می گفت، افزود: رویکرد اصلی سفر رئیس جمهوری به اصفهان دیدار با مردم است و وزرا برای بررسی مشکلات استان به شهرستانها سفر خواهند کرد.

وی در ادامه، مسوولان استان را به رعایت اخلاق و حسن خلق توصیه کرد و گفت: نظام اخلاقی اسلام، سرشار از فضایل و گزاره های اخلاقی است که فرد مسلمان به وسیله تطبیق عملی آنها، توانایی اکمال دین خویش وگام برداشتن در مسیر اصلاح امور دنیا و آخرت خویش را کسب می کند.

زرگرپور با تاکید بر اینکه همه مدیران باید اخلاق اسلامی را در برخوردهای خود مدنظر قراردهند، تصریح کرد: نظام اخلاقی اسلام بصورت مجموعه آموزه هایی، راه و رسم زیستن به نحو شایسته و بایسته را ترسیم کرده و بایدها و نبایدهای ارزشی حاکم بر رفتار آدمی را تبیین نموده که لازم است همه مسوولان به آن توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز گفت: اخلاق مدیریتی شکلی است که انسان را به کار خوب سوق می دهد و امری ظاهری نیست.

آیت الله « سید یوسف طباطبایی نژاد » پایه های اخلاق را غضب، شهوت، علم و عدل بیان کرد و افزود: بداخلاقی ها به بدلیل عدم کنترل غضب و شهوت ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به اصفهان بر استقبال با شکوه از کاروان تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: استقبال مردمی نشانگر حمایت مردم از نظام است.

پیش از این، معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهوری از سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید در اواخر هفته آینده به استان اصفهان در قالب سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهوری خبر داد.

«علی اصغر احمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: زمان دقیق این سفر هنوز قطعی نشده است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: دیدار علما، خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان، برگزیدگان و جلسه توسعه و سرمایه گذاری و شورای اداری استان اصفهان از جمله برنامه های این سفر است.

احمدی ادامه داد: برگزاری نشست خبری و پاسخ به پرسش خبرنگاران استانی همچون روال معمول، پایان بخش سفر رئیس جمهوری به اصفهان خواهد بود.

رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی و بوشهر سفر کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار