تابناک: بعد از کش و قوس های فراوان امروز در پیامکی اعلام شد که بازنشستگان صندوق فولاد حقوق اسفند ماه خود را می توانند برداشت کنند.
کد خبر: ۱۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸ 18 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، طی یک ماه گذشته بازنشستگان صندوق فولاد کشور اعتراضات متعدد بسیاری نسبت به عدم پرداخت حقوق شان و تعویق چند ماهه آن داشتند به گونه ای که در اوایل اسفند ماه تجمعاتیمقابل مجلس داشتند و خواستار این بودند تکلیف صندوق بازنشستگی فولاد را مشخص و یا آن را منحل کنند که برای پیگیری این مشکل نمایندگان مجلس وارد کار شدند وحتی تهدید کردند که اگر وزیر کار این مشکل را حل نکند، ربیعی را استیضاح می کنیم.این اعتراضات و تجمعات حتی به شهرهای مختلف کشید و بازنشستگان صندوق فولاد اصفهان نیز اواسط اسفند ماه چند روز مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند و خواهان این بودند که حقوق معوقه آنها پرداخت شود.
با این حال امروز ۲۷ اسفند ماه پیامکی به بازنشستگان صندوق فولاد ارسال شد مبنی بر اینکه "با حمایت دکتر ربیعی و برنامه ریزی و پیگیری بعمل آمده، حقوق اسفند ماه واریز و از پایان وقت امروز قابل برداشت خواهد بود".
لحظاتی بعد نیز پیامک از سوی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط صندوق بازنشستگی فولاد به بازنشستگان ارسال شد که متن این پیامک بهاین شرح است:
"با سلام، سال نو مبارک
خدا را شاکرم حقوق عقب افتاده شما بازنشسته عزیز به روز شد. صندوق فولاد از گذشته مشکلات زیادی داشته و دارد که در فرصتی مناسب آن را بیان می کنم.
مرهون دعای خیر شما در سال جدید هستم.
علی ربیعی"
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار